HR asszistensként a feladatkörödbe fog tartozni a összes foglalkoztatási ciklushoz kapcsolódó adminisztáció, mint például a toborzással kapcsolatos támogató tevékenységek, a beléptetés/kiléptetés teljes folyamata, különféle adminisztrációk, a munkavállalók segítése és támogatása mind a beilleszkedésben, mind a vállaltnál töltött ideje alatt.
Kulcsszerepet fogsz játszani abban, hogy egy jó munkakörnyezetet biztosíts a munkatársak számára, illetve, hogy az UNLEASH-nál a legjobb gyakorlatokat és professzionális HR-standardokat kövessük. Munkatársaink főleg Magyarországon és az Angliában helyezkednek el, és további közreműködőink vannak Európa és világszerte - ezáltal neked is lehetőséged nyílik egy nemzetközi csapattal együtt dolgozni.
Főbb feladataid:
- HR adminisztráció: digitális és fizikai dokumentumok rendszerezése, szabadság- és távollétkezelés, szervezeti adatok napra készen tartása, szerződések és hivatalos levelek előkészítésének támogatása.
- Toborzás: rendszerek naprakészen tartása, interjúk szervezése és releváns levelezések kiküldése, álláshirdetések kezelése, önéletrajzok előszűrése, interjúk lebonyolítása, kapcsolattartás és együttműködés segítése a fejvadászokkal.
- Be- és kiléptetési folyamatok támogatása.
- HR platform kezelése (Rippling) (belső kommunikáció, HR-adatbázis, munkavállalói adattár, teljesítményértékelések, szabadságtábla) és egyéb HR-funkcióinak karbantartása.
- Belső kommunikáció: HR-rel kapcsolatos és egyéb céget érintő változások kikommunikálásanak kezelése.
- Munkavállalói elköteleződés: vállalati kultúra és jóléti tevékenységek támogatása.
- Egyéb HR-projektekben való részvétel.
- Irodai adminisztrációs koordinátori feladatok ellátása – Budapest és London.