Feladatok

HR asszistensként a feladatkörödbe fog tartozni a összes foglalkoztatási ciklushoz kapcsolódó adminisztáció, mint például a toborzással kapcsolatos támogató tevékenységek, a beléptetés/kiléptetés teljes folyamata, különféle adminisztrációk, a munkavállalók segítése és támogatása mind a beilleszkedésben, mind a vállaltnál töltött ideje alatt.
Kulcsszerepet fogsz játszani abban, hogy egy jó munkakörnyezetet biztosíts a munkatársak számára, illetve, hogy az UNLEASH-nál a legjobb gyakorlatokat és professzionális HR-standardokat kövessük. Munkatársaink főleg Magyarországon és az Angliában helyezkednek el, és további közreműködőink vannak Európa és világszerte - ezáltal neked is lehetőséged nyílik egy nemzetközi csapattal együtt dolgozni.

Főbb feladataid:
  • HR adminisztráció: digitális és fizikai dokumentumok rendszerezése, szabadság- és távollétkezelés, szervezeti adatok napra készen tartása, szerződések és hivatalos levelek előkészítésének támogatása.
  • Toborzás: rendszerek naprakészen tartása, interjúk szervezése és releváns levelezések kiküldése, álláshirdetések kezelése, önéletrajzok előszűrése, interjúk lebonyolítása, kapcsolattartás és együttműködés segítése a fejvadászokkal.
  • Be- és kiléptetési folyamatok támogatása.
  • HR platform kezelése (Rippling) (belső kommunikáció, HR-adatbázis, munkavállalói adattár, teljesítményértékelések, szabadságtábla) és egyéb HR-funkcióinak karbantartása.
  • Belső kommunikáció: HR-rel kapcsolatos és egyéb céget érintő változások kikommunikálásanak kezelése.
  • Munkavállalói elköteleződés: vállalati kultúra és jóléti tevékenységek támogatása.
  • Egyéb HR-projektekben való részvétel.
  • Irodai adminisztrációs koordinátori feladatok ellátása – Budapest és London.

Elvárások

  • Érvényes nappali tagozatos aktív vagy passzív hallgatói jogviszony felsőoktatásban gazdasági szakirányon (passzív félév esetén csak 25 éven aluli diákok jelentkezését tudjuk elfogadni
  • Kiemelkedő ügyfélkezelési képesség irodai környezetben.
  • Kiváló kommunikációs, szervezési, time management, problémamegoldó és multitasking készségek, valamint magas szintű IT-ismeretek.
  • Önálló munkavégzésre való képesség, kezdeményezőkészség.
  • Kiemelkedő szervezőkészség és részletekre való odafigyelés, pontosság.
  • Érdeklődés a HR és az emberekkel való munka iránt.
  • Hasonló területen szerzett tapasztalat előnyt jelent.
  • HR vagy üzleti diploma előnyt jelent.
  • Kiváló angol és magyar nyelvtudás (írásban és szóban egyaránt).

Amit kínálunk

Munkaidő: H-P: 9:00-17:00 óra között, rugalmas időbeosztással. Heti minimum 20-30 óra vállalása (Interjú utáni akár azonnali kezdés). Munka időtartama: 3 hónap.
  • Szakmai gyakorlat igazolás
  • Rugalmas munkabeosztás.
  • Home office lehetőség.
  • Modern irodai környezet.
  • Támogató és barátságos környezet.
  • Fiatalos dinamikus csapat.
  • Céges laptop.
  • Külföldi kollegákkal való együttműködés, nyelvtudás szinten tartása.
  • Szakmai fejlődés lehetősége (pl.: EU-s és angol munkatörvények megismerése).

 

Jelentkezés módja

A jelentkezéshez csatold a fényképes önéletrajzod!

JELENTKEZEM