• Nemzetközi és belföldi alkalmazottak bérszámfejtésének adminisztrációja, a vonatkozó jogszabályok betartásának biztosítása.
  • Bérszámfejtéshez kapcsolódó havi jelentések elkészítése és a külső bérszámfejtő céggel való kapcsolattartás.
  • Szabadság​-nyilvántartás vezetése, nyomon követése és ellenőrzése​.
  • Munkaszerződések kezelése.
  • Onboarding és offboarding folyamatok támogatása.
  • Szoros együttműködés a humánpolitikai, pénzügyi és informatikai részlegekkel.
  • Egyéb adminisztratív feladatok ellátása.

Elvárások:

  • Legalább 5 év H​R adminisztrációban szerzett tapasztalat.
  • Magabiztos​, bérszámfejtéshez kapcsolódó ismeretek.
  • MS Office programok (különösen Excel) magas szintű ismerete.
  • Magas szintű magyar és angol nyelvtudás (írásban és szóban).
  • Önálló, proaktív munkavégzés.
  • Egyetemi vagy főiskolai végzettség.
  • Előnyt jelent a humán erőforrás területen szerzett szakképesítés, magyar munkajoggal kapcsolatos ismeretek.

Egyéb információ az állásról:

Nemzetközi humanitárius ​tevékenységeket végző Partnerünk új, HR adminisztrációs munkatársát keresi!
Ha van 5 év tapasztalatod HR admin területén, különösen bérszámfejtés előkészítésében, ​kiválóan beszélsz angolul és ​szeretnél egy jó ügyért dolgozni, jelentkezz!

JELENTKEZEM


Cégnév: Randstad Hungary Kft.
Kapcsolattartó: <ul> <li>Versenyképes fizetés és juttatási csomag.</li> <li>Szakmai fejlődési lehetőség.</li> <li>Jó
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév: