- Nemzetközi és belföldi alkalmazottak bérszámfejtésének adminisztrációja, a vonatkozó jogszabályok betartásának biztosítása.
- Bérszámfejtéshez kapcsolódó havi jelentések elkészítése és a külső bérszámfejtő céggel való kapcsolattartás.
- Szabadság-nyilvántartás vezetése, nyomon követése és ellenőrzése.
- Munkaszerződések kezelése.
- Onboarding és offboarding folyamatok támogatása.
- Szoros együttműködés a humánpolitikai, pénzügyi és informatikai részlegekkel.
- Egyéb adminisztratív feladatok ellátása.
Elvárások:
- Legalább 5 év HR adminisztrációban szerzett tapasztalat.
- Magabiztos, bérszámfejtéshez kapcsolódó ismeretek.
- MS Office programok (különösen Excel) magas szintű ismerete.
- Magas szintű magyar és angol nyelvtudás (írásban és szóban).
- Önálló, proaktív munkavégzés.
- Egyetemi vagy főiskolai végzettség.
- Előnyt jelent a humán erőforrás területen szerzett szakképesítés, magyar munkajoggal kapcsolatos ismeretek.
Egyéb információ az állásról:
Nemzetközi humanitárius tevékenységeket végző Partnerünk új, HR adminisztrációs munkatársát keresi!
Ha van 5 év tapasztalatod HR admin területén, különösen bérszámfejtés előkészítésében, kiválóan beszélsz angolul és szeretnél egy jó ügyért dolgozni, jelentkezz!