Feladatok
- Munkaviszony létesítéssel, megszüntetéssel kapcsolatos teljeskörű ügyintézés, adminisztráció, okmány menedzsment
- Munkavállalók személyi anyagainak karbantartása, a személyi adatok pontosságának és teljességének biztosítása
- Tájékoztatók, munkaköri leírások, dokumentumok készítése és változások követése
- HR adminisztrációs területtel kapcsolatos szabályzatok, folyamatleírások készítésében/frissítésében való részvétel
- Új belépők foglalkozás egészségügyi vizsgálatokkal kapcsolatos szervezési és adminisztratív feladatok ellátása
- Utazásiköltség-elszámolások adminisztrációja
- Toborzás-kiválasztási folyamatban való részvétel (előszűrés)
Elvárások
- Középfokú végzettség elsősorban Vállalkozási ügyviteli ügyintéző szakon
- MS Office és Excel magas szintű ismerete, gyakorlott felhasználó
- Precizitás, pontosság, kiváló helyesírási és fogalmazási készség
- Megbízható, alapos, lelkiismeretes, felelősségteljes munkavégzés
- Jó problémamegoldó készség, alkalmazkodó képesség, terhelhetőség
- Együttműködésre és csapatmunkára való készség
Előnyt jelent
- 1-2 év adminisztráció/HR területen szerzett tapasztalat
- Munkajogi, bérszámfejtési ismeretek
- Angol nyelvtudás
Amit kínálunk
- Versenyképes jövedelem
- Törvény szerinti útiköltség támogatás
- Hosszútávú, stabil pozíció
- Kellemes, igényes munkakörülmények
Céginformáció
blog.sipopatikak.hu