Feladatok

  • Toborzási támogatás: Segítségnyújtás a toborzási folyamatban az üres álláshelyek közzétételével, az önéletrajzok átvilágításával, az interjúk ütemezésével és a jelöltekkel való kommunikációval.
  • Belépési segítség: Az új alkalmazottak felvételi folyamatának beállítása, amely magában foglalja a papírmunka előkészítését, az eligazító foglalkozások lebonyolítását és az összes szükséges dokumentáció elkészítését.
  • Bérszámfejtési támogatás: Együttműködés a külső bérszámfejtő céggel a bérszámfejtés pontos és időben történő feldolgozásának biztosítása érdekében. Ez magában foglalhatja a munkaidő-nyilvántartások ellenőrzését, a munkavállalói bérnyilvántartások frissítését és az alkalmazottak bérszámfejtéssel kapcsolatos megkereséseinek kezelését.
  • Szabályzat és eljárási szabályok betartása: A munkavállalással kapcsolatos vállalati szabályzatok, eljárások és jogszabályok betartásának biztosítása. Ez magában foglalja a munkaügyi törvények és szabályozások naprakészen tartását, valamint a HR-politikák végrehajtását.
  • Munkavállalói kapcsolatok: Támogatás nyújtása a munkavállalói kérdések, aggályok és panaszok kezelésében. Ez magában foglalhatja a vizsgálatok lefolytatását, a konfliktusok megoldásának megkönnyítését, és szükség szerint a problémákat a HR-menedzsment felé terelheti.
  • Képzési és fejlesztési koordináció: Az alkalmazottak képzéseinek és programjainak koordinálása, beleértve a képzések ütemezését, a részvétel nyomon követését és a képzési nyilvántartások vezetését.
  • HR Reporting: A döntéshozatalt és a stratégiai tervezést támogató HR-jelentések és elemzések elkészítésének segítése. Ez magában foglalhatja a toborzással, fluktuációval, alkalmazottak demográfiai adataival és egyéb HR-mutatókkal kapcsolatos adatok gyűjtését és elemzését.
  • Adminisztrációs feladatok: Különféle adminisztrációs feladatok ellátása a HR részleg támogatása érdekében, mint például levelezés lebonyolítása, HR-hez kapcsolódó rendezvények, értekezletek szervezése.

Elvárások

  • Szakirányú végzettséggel és legalább 1 éves szakmai tapasztalattal rendelkezel
  • Hatályos jogszabályi előírásokat ismered
  • Készségszinten használod a Microsoft Office programokat (excel, word, pp)
  • Képes vagy az önálló, tervszerű munkavégzésre, határidők betartására, rendszerszemléletű gondolkodásra
  • Felelősségteljes, proaktív és pontos a munkavégzésed
  • Jó kommunikációs-, és problémamegoldó képességgel bírsz
  • Csapatjátékos vagy

Előnyt jelent

  • Munkaidőkeretben történő foglalkoztatásban való jártasság

Amit kínálunk

  • Izgalmas, felelősségteljes feladatok
  • Kiszámítható karrierút, szakmai fejlődési lehetőség
  • Válság esetén is stabil hátteret biztosítunk
  • Továbbképzések
  • Modern, jó megközelíthető irodaház

Céginformáció

A VERTIKAL GROUP Nyrt. Budapest XI. kerületi irodájába HR adminisztrátor munkatársat keres.

Jelentkezés módja

Motivációs levelet és az önéletrajzokat bérigény megjelöléssel várjuk a "Jelentkezem" gombra kattintva.

JELENTKEZEM