Feladatok

HR adminisztrátori feladatok ellátása. A foglalkoztatás teljes- vagy részmunkaidőben történhet.

Elvárások

Pályázati feltételek:
  • középfokú végzettség
  • Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások),
  • Jó kommunikációs készség, precizitás, megbízhatóság, terhelhetőség
  • magyar állampolgárság, büntetlen előélet, egészségügyi alkalmasság, koronavírus elleni védőoltás igazolása

Előnyt jelent

Előnyt jelent:
  • egészségügyi ellátás területén szerzett, legalább három év szakmai gyakorlat
  • KIRA és JDolber programok ismerete

Jelentkezés módja

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
 
  • a pályázó részletes szakmai önéletrajza,
  • a képesítést igazoló okiratok másolata.
  • 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány, amely az egészségügyi szolgálati jogviszonyra vonatkozik (speciális igazolást kell igényelni, 2020. évi C. törvény megjelöléssel)
  • koronavírus elleni védőoltás igazolása
Cégnév: Gottsegen György Országos Kardiovaszkuláris Intézet
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
FRISS HASONLÓ ÁLLÁSOK
E-MAILBEN

A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.

HASONLÓ ÁLLÁSOK
HR adminisztrátor Borsod-Abaúj-Zemplén megye

Belső megváltozott munkaképességű állományhoz tartozó munkavállalókkal kapcsolatos munkaügyi feladatok ellátása Munkavállalók beléptetése, kiléptetése, ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE