Adecco Kft.

HR adminisztrátor

Miért érdemes jelentkezned?

  • Munkába járás támogatása;
  • Irodai munkarend modern környezetben;
  • Kedvezményes étkezési lehetőség;
  • Versenyképes bérezés és cafeteria juttatás.

Mik lesznek az elvégzendő feladatok?

  • Ügyfélfogadás;
  • Szerződéskötési folyamatok koordinációja;
  • Nyilatkozatok és szerződések előkészítése, majd aláíratása;
  • Beléptetés: új belépők fogadása, dokumentációk kezelése; belépőkártyák elkészítése
  • HR adminisztrációval kapcsolatos dokumentumok rendezése, szkennelése, másolása és postázása.

Akkor jelentkezz, ha:

  • Kommunikációs szinten beszélsz angolul;
  • Proaktív, támogató, ügyfélszolgálati attitűd jellemez;
  • Magabiztosan használod a munkaügyi- és bérprogramokat (Babér, SAP)
  • Releváns végzettséggel (pl.: tb- és bérügyintéző) és minimum 3 év szakmai tapasztalattal rendelkezel;
  • Magabiztosan kezeled a számítógépet (Office programok felhasználó szintű ismerete, Excel magas szintű ismerete)

Állás, munka területe(i):

  • HR, Munkaügy
  • HR adminisztráció

Jelentkezés módja

A "Jelentkezem" gombra történő kattintás után kérem csatolja magyar nyelvű önéletrajzát.

JELENTKEZEM