A munkakör célja

A Head of HR feladata, hogy önállóan és vezetői szemlélettel irányítsa a cég teljes HR-működését és tehermentesítse a vezetőséget a HR-operációtól. A cél, hogy a jelenleg több szereplő között megosztott feladatok egy kézben összpontosuljanak és stabil, átlátható folyamatok támogassák a csapat mindennapjait.

Feladataid

Munkavállalói adminisztráció és támogatás:

  • Személyi nyilvántartások naprakészen tartása
  • Szabadságok, betegségek és orvosi igazolások adminisztrációja
  • Bérek rendszeres követése, korrekciókra vonatkozó javaslatok előkészítése
  • Évi két alkalommal 2-way feedback beszélgetések szervezése és részvétel rajtuk
  • Utazások és költségelszámolások kezelése
  • Dolgozói igényekhez kapcsolódó beszerzések intézése (pl. home office eszközök)
  • Kollégák jólétének, jelzéseinek figyelése, felmerülő nehézségek megoldása
  • Rendszeres kapcsolattartás a külső ügyfélnél dolgozó kollégákkal
  • Nem intruzív, valódi értéket teremtő teljesítménymérési rendszer megtervezése és bevezetése
  • Képzési rendszer és egyéni fejlődési utak kialakítása és működtetése

Céges események teljes körű szervezése:

  • Éves kétnapos céges elvonulás koordinálása
  • Karácsonyi vacsora megszervezése
  • Évente 3-4 délutáni céges program lebonyolítása
  • Havi közös ebéd szervezése
  • Ad-hoc csapatépítő kezdeményezések kezelése
  • Céges események és fontos mérföldkövek kommunikációjának koordinálása a social felületeken

Toborzási és kiválasztási folyamatok vezetése:

  • Gyakornokok és munkavállalók felkutatása és előszűrése
  • Interjúk és felvételi folyamatok koordinálása
  • Együttműködés külső recruiterrel vagy a feladatainak átvétele
  • Kapcsolattartás egyetemekkel, bootcampekkel, képzési intézményekkel
  • Állásbörzéken való megjelenés szervezése és lebonyolítása

Onboarding folyamatok menedzselése:

  • Munkaszerződések és alvállalkozói szerződések kezelése
  • Próbaidők és egyéb munkaviszonyhoz kapcsolódó határidők követése
  • Eszközök (pl. laptop) kiadásának és visszavételének adminisztrációja
  • Cafeteria adminisztrációja (pl. Medicare ki- és beléptetések)

HR-adminisztráció és működés támogatása:

  • Munkajogi megfelelés folyamatos nyomon követése
  • HR-folyamatok dokumentálása
  • Vezetők rendszeres tájékoztatása és döntés-előkészítő anyagok készítése
  • Házon belüli fejvadászati folyamatok kialakítása
  • Alvállalkozói adatbázis felépítése és folyamatos karbantartása
  • Együttműködés projektvezetőkkel és az irodavezetővel

Feladatok, amelyeket nem kell csinálnod

  • Bérszámfejtés (külső könyvelő partner végzi)
  • Pénzügyi és kontrolling feladatok

Miért “Head of” pozíció ez?

Olyan szakembert keresünk, aki:

  • teljes felelősséggel és önállósággal irányítja a HR-területet,
  • önálló döntéseket hoz a rendelkezésre álló büdzsé keretein belül,
  • proaktívan készít elő vezetői döntési pontokat, minden szükséges háttér-információval és javaslattal,
  • valódi vezetői szerepet vállal a HR-ben egy tech cég működésében,
  • képes felépíteni a HR/Recruiter csapatot.

Amit biztosan nem szeretnénk

Volt már olyan tapasztalatunk, hogy a HR túl sok adminisztrációval, méréssel vagy kérdőívvel terhelte a csapatot. Ezt szeretnénk elkerülni. Nem szeretnénk olyan működést, amely:

  • felesleges köröket vagy túlzott adminisztrációt generál,
  • nem szakmai feladatokkal vonja el a fejlesztők idejét,
  • öncélú mérésekkel vagy bonyolult folyamatokkal akadályozza a munkát.

Nálunk a jó HR egyszerű, emberközeli, nem pedig bürokratikus.

Elvárások

  • Minimum 6 év HR generalista szakmai tapasztalat
  • Előny az IT környezetből szerzett vezetői tapasztalat
  • Vezetői szemlélet és erős önállóság
  • Nyitottság a fent felsorolt feladatokra
  • Heti 40 óra munkavégzés
  • Alapvetően heti 1 nap irodai jelenlét, de időszakosan akár heti 5 nap is szükséges lehet (interjúztatás, események, ügyintézések miatt)
  • Magabiztos angol kommunikáció (angolul jól beszélő kollégákat keresünk, akiket interjúztatni kell)

Amit kínálunk

  • Versenyképes fizetési csomag, cafeteriával
  • Prémium egészségügyi szolgáltatás a Medicare-től
  • Valódi döntési jogkör és önállóság a HR teljes területén
  • MacBook Pro, amelyet munkára és magánhasználatra is biztosítunk
  • Rugalmas munkavégzés, home office lehetőséggel
  • Jól megközelíthető iroda Budapest belvárosában, a Bazilikánál
  • Stabil cég, közvetlen, támogató környezet

Cégünkről

A WRD Labs Zrt. egy 2016-ban alapított, budapesti székhelyű, 30 fős szoftverfejlesztő ügynökség. Backend rendszerek, integrációk, webes alkalmazások és mobilapplikációk fejlesztésére specializálódunk. Ügyfeleink között hazai és nemzetközi startupok, kis- és nagyvállalatok egyaránt megtalálhatók. Projektjeinket kis, fókuszált csapatokkal, modern technológiákkal és erős mérnöki szemlélettel valósítjuk meg.

Jelentkezés

A jelentkezéseket a hello@wrd.hu e-mail címen fogadjuk magyar nyelvű önéletrajz és bruttó fizetési igény megjelölésével.

JELENTKEZEM

Friss hasonló állások e-mailben

A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.


Cégnév: WRD Labs Zrt.
Kapcsolattartó: Szépe Zoltán
Jelentkezés telefonon: +36 30 899 7343
Jelentkezés online: hello@wrd.hu
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév: