A munkakör célja
A Head of HR feladata, hogy önállóan és vezetői szemlélettel irányítsa a cég teljes HR-működését és tehermentesítse a vezetőséget a HR-operációtól. A cél, hogy a jelenleg több szereplő között megosztott feladatok egy kézben összpontosuljanak és stabil, átlátható folyamatok támogassák a csapat mindennapjait.
Feladataid
Munkavállalói adminisztráció és támogatás:
- Személyi nyilvántartások naprakészen tartása
- Szabadságok, betegségek és orvosi igazolások adminisztrációja
- Bérek rendszeres követése, korrekciókra vonatkozó javaslatok előkészítése
- Évi két alkalommal 2-way feedback beszélgetések szervezése és részvétel rajtuk
- Utazások és költségelszámolások kezelése
- Dolgozói igényekhez kapcsolódó beszerzések intézése (pl. home office eszközök)
- Kollégák jólétének, jelzéseinek figyelése, felmerülő nehézségek megoldása
- Rendszeres kapcsolattartás a külső ügyfélnél dolgozó kollégákkal
- Nem intruzív, valódi értéket teremtő teljesítménymérési rendszer megtervezése és bevezetése
- Képzési rendszer és egyéni fejlődési utak kialakítása és működtetése
Céges események teljes körű szervezése:
- Éves kétnapos céges elvonulás koordinálása
- Karácsonyi vacsora megszervezése
- Évente 3-4 délutáni céges program lebonyolítása
- Havi közös ebéd szervezése
- Ad-hoc csapatépítő kezdeményezések kezelése
- Céges események és fontos mérföldkövek kommunikációjának koordinálása a social felületeken
Toborzási és kiválasztási folyamatok vezetése:
- Gyakornokok és munkavállalók felkutatása és előszűrése
- Interjúk és felvételi folyamatok koordinálása
- Együttműködés külső recruiterrel vagy a feladatainak átvétele
- Kapcsolattartás egyetemekkel, bootcampekkel, képzési intézményekkel
- Állásbörzéken való megjelenés szervezése és lebonyolítása
Onboarding folyamatok menedzselése:
- Munkaszerződések és alvállalkozói szerződések kezelése
- Próbaidők és egyéb munkaviszonyhoz kapcsolódó határidők követése
- Eszközök (pl. laptop) kiadásának és visszavételének adminisztrációja
- Cafeteria adminisztrációja (pl. Medicare ki- és beléptetések)
HR-adminisztráció és működés támogatása:
- Munkajogi megfelelés folyamatos nyomon követése
- HR-folyamatok dokumentálása
- Vezetők rendszeres tájékoztatása és döntés-előkészítő anyagok készítése
- Házon belüli fejvadászati folyamatok kialakítása
- Alvállalkozói adatbázis felépítése és folyamatos karbantartása
- Együttműködés projektvezetőkkel és az irodavezetővel
Feladatok, amelyeket nem kell csinálnod
- Bérszámfejtés (külső könyvelő partner végzi)
- Pénzügyi és kontrolling feladatok
Miért “Head of” pozíció ez?
Olyan szakembert keresünk, aki:
- teljes felelősséggel és önállósággal irányítja a HR-területet,
- önálló döntéseket hoz a rendelkezésre álló büdzsé keretein belül,
- proaktívan készít elő vezetői döntési pontokat, minden szükséges háttér-információval és javaslattal,
- valódi vezetői szerepet vállal a HR-ben egy tech cég működésében,
- képes felépíteni a HR/Recruiter csapatot.
Amit biztosan nem szeretnénk
Volt már olyan tapasztalatunk, hogy a HR túl sok adminisztrációval, méréssel vagy kérdőívvel terhelte a csapatot. Ezt szeretnénk elkerülni. Nem szeretnénk olyan működést, amely:
- felesleges köröket vagy túlzott adminisztrációt generál,
- nem szakmai feladatokkal vonja el a fejlesztők idejét,
- öncélú mérésekkel vagy bonyolult folyamatokkal akadályozza a munkát.
Nálunk a jó HR egyszerű, emberközeli, nem pedig bürokratikus.
Elvárások
- Minimum 6 év HR generalista szakmai tapasztalat
- Előny az IT környezetből szerzett vezetői tapasztalat
- Vezetői szemlélet és erős önállóság
- Nyitottság a fent felsorolt feladatokra
- Heti 40 óra munkavégzés
- Alapvetően heti 1 nap irodai jelenlét, de időszakosan akár heti 5 nap is szükséges lehet (interjúztatás, események, ügyintézések miatt)
- Magabiztos angol kommunikáció (angolul jól beszélő kollégákat keresünk, akiket interjúztatni kell)
Amit kínálunk
- Versenyképes fizetési csomag, cafeteriával
- Prémium egészségügyi szolgáltatás a Medicare-től
- Valódi döntési jogkör és önállóság a HR teljes területén
- MacBook Pro, amelyet munkára és magánhasználatra is biztosítunk
- Rugalmas munkavégzés, home office lehetőséggel
- Jól megközelíthető iroda Budapest belvárosában, a Bazilikánál
- Stabil cég, közvetlen, támogató környezet
Cégünkről
A WRD Labs Zrt. egy 2016-ban alapított, budapesti székhelyű, 30 fős szoftverfejlesztő ügynökség. Backend rendszerek, integrációk, webes alkalmazások és mobilapplikációk fejlesztésére specializálódunk. Ügyfeleink között hazai és nemzetközi startupok, kis- és nagyvállalatok egyaránt megtalálhatók. Projektjeinket kis, fókuszált csapatokkal, modern technológiákkal és erős mérnöki szemlélettel valósítjuk meg.
Jelentkezés
A jelentkezéseket a hello@wrd.hu e-mail címen fogadjuk magyar nyelvű önéletrajz és bruttó fizetési igény megjelölésével.