A fiók minél nagyobb eredményességének elérése, a tervcélok megvalósítása
A fiók üzleti stratégiájának kialakítása kisvállalati és lakossági ügyfélkörben, a vonzáskörzetbe tartozó akvizíciós tevékenység irányítása
A fiók HR stratégiájának kialakítása és megvalósítása
Banki képviselet ellátása
Az ügyfelek magas színvonalú kiszolgálása tárgyi és személyi feltételeinek megteremtése, a banküzem hatékony működtetése
A munkatársak szakmai továbbképzésének, fejlesztésének biztosítása, munkájuk ellenőrzése és értékelése
Rendszeres minőségi visszajelzés adása a közvetlen kollégák irányába
A fiók erősségeinek és fejlesztendő területeinek folyamatos elemzése, a tapasztalatok alapján történő vezetői döntések meghozatala
A döntési hatásköri és illetékességi listában meghatározott mértékig döntések meghozása és azok végrehajtásának felügyelete, a hatáskört meghaladó döntések előkészítése
Az irányított fiók banki kockázatainak folyamatos monitoringja, az ügyfél és követelés minősítés jóváhagyása
Az üzleti információk, konkurenciaanalízis banküzemi tapasztalatok, folyamatos magasabb szintre történő visszacsatolása
Minden rendelkezésére álló eszközzel a törvényekben, rendeletekben és a bank belső szabályzataiban előírt prudens banki működés betartatása
Adott képzésben a beosztottak szakmai továbbképzéséről való gondoskodás az illetékes területekkel együttműködve
Szükséges nyilvántartások vezetése
Elvárások:
Felsőfokú végzettség
Banknál/pénzintézetnél több éves tapasztalat értékesítésben, finanszírozásban, ügyfélkezelésben