Finance team leader

Pest megye
content-header

Céginformáció

Üzleti tanácsadással foglalkozó vállalat, amely elsősorban üzletviteli és egyéb üzletvezetési tanácsadási szolgáltatásokat nyújt.

Feladatok

  • A 15 fős pénzügyi csapat (számlázás, pénztár, kifizetések, adminisztráció, recepció) vezetése és irányítása
  • Pénzügyi folyamatok optimalizálása és hatékonyságnövelési lehetőségek azonosítása
  • Számlázási folyamatok felügyelete és pontosságuk biztosítása
  • Heti/havi vezetői riportok készítése
  • Cash-flow előrejelzés és folyamatos nyomon követés
  • Faktoring folyamatok koordinálása az OTP-vel
  • Elvárások

  • Minimum 3 év pénzügyi területen szerzett tapasztalat
  • Minimum 1 év vezetői tapasztalat pénzügyi területen
  • Erős Excel-ismeret és jelentéskészítési tapasztalat
  • Szilárd adózási ismeretek a számlázás, áfa, EU-n belüli ügyletek és pénztárgép ÁFA-szabályok terén
  • Amit kínálunk

  • Hibrid munkavégzés
  • Rugalmas munkaidő
  • Vállalati egészségbiztosítási csomag
  • Csapatépítők és közösségi programok
  • Hosszú távú, biztos pozíció fejlődési lehetőséggel
  • Stabil, együttműködő csapat
  • Modern, jól felszerelt irodaház
  • Előnyt jelent

  • Aktív angol nyelvtudás szóban és írásban
  • Jelentkezés módja

    Amennyiben felkeltette az érdeklődését az állás, akkor kérem, hogy jelentkezzen az önéletrajza csatolásával.

    JELENTKEZEM