Feladatok

  • a beszerzési szakterület feladatellátásával kapcsolatos árajánlatok bekérése, felülvizsgálata, szerződéstervezetek előkészítése, megrendelések készítése,
  • közbeszerzési eljárások műszaki dokumentációjának előkészítése, szakmai támogatása,
  • kapcsolattartás és együttműködés a KEF által ellátott intézményekkel, társosztályokkal, beszállítókkal,
  • a munkavégzést befolyásoló jogszabályok és más előírások ismerete és betartása,
  • saját termékcsoporthoz és termékekhez tartozó beszállítói partnertörzs bővítése, frissítése,
  • folyamatos versenyeztetés a beszállítói minőség javítására, a szállítási határidők betartatására és a termékek árának csökkentésére, ill. az összességében legkedvezőbb ajánlat kiválasztására,
  • szakmai igazolás előkészítése a megrendeléshez és a számlaigazoláshoz,
  • megrendelések, számlák, teljesítések nyomon követése és sürgetése az igényfeladástól a kiszállításig, a beszállítók és ellátottak bevonásával.

Elvárások

  • középfokú végzettség,
  • 2 éves beszerzési szakterületen szerzett szakmai tapasztalat,
  • felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások) ismeret,
  • magyar állampolgárság,
  • büntetlen előélet,
  • cselekvőképesség.

Előnyt jelent

  • közbeszerzési szakterületen szerzett szakmai gyakorlat,
  • közigazgatásban szerzett tapasztalat,
  • épület-karbantartási szakanyagok ismerete,
  • műszaki berendezések, eszközök, karbantartási anyagok beszerzésében szerzett tapasztalat és anyagismeret; tisztítószerek, tisztítóeszközök, háztartási papíráru beszerzésében szerzett tapasztalat és anyagismeret; irodaszerek, irodai papíráruk, beszerzésében szerzett tapasztalat és anyagismeret.
     

Elvárt kompetenciák:

  • megbízhatóság,
  • terhelhetőség, pontos, precíz munkavégzés,
  • jó szervezőkészség,
  • önállóság, jó problémamegoldó képesség.

Amit kínálunk

Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény, az 51/2016. (XII.13.) NGM rendelet, valamint a Főigazgatóságnál hatályban lévő kollektív szerződés rendelkezései az irányadók.

Céginformáció

A Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény 20/A. § alapján pályázatot hirdet a Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság Kormányzati Logisztikai Igazgatóság Eszköz- és Készletgazdálkodási Főosztály Ellátási- Beszerzési Osztály ELŐADÓ munkakör betöltésére.

A Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság (KEF) önállóan működő és gazdálkodó költségvetési szerv.

A költségvetési szerv feladatkörét az 250/2014. (X.2.) Kormányrendelet, illetve az alapító okirat határozzák meg.

A közalkalmazotti jogviszony időtartama: határozatlan idejű közalkalmazotti jogviszony

Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő

Próbaidő: 4 hónap

A munkavégzés helye: 1135 Budapest, Szabolcs u. 37-43.

Jelentkezés módja

  • a pályázó fényképes szakmai önéletrajzát, az elbírálásnál előnyt jelentő tényezők ismertetésével;
  • 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítványt, vagy annak kiállítására tett kötelezettségvállalási nyilatkozat;
  • a végzettséget igazoló oklevelek másolatát;
  • a pályázó nyilatkozatát arról, hogy amennyiben munkaköréből eredően közbeszerzési eljárás lefolytatásában részt vesz, vagyonnyilatkozat tételi kötelezettségének eleget tesz;
  • a pályázó hozzájáruló nyilatkozatát arról, hogy pályázati anyagát a pályázat elbírálásában résztvevők megismerhetik;
  • a pályázó nyilatkozata arra vonatkozóan, hogy a pályázat sikertelensége esetén hozzájárul önéletrajza zárt kezeléséhez.

 

A munkakör betölthetőségének időpontja:

Az elbírálást követően azonnal.

A pályázatok benyújtásának határideje: 2025.01.12..

A KÖZIGÁLLÁSI PUBLIKÁLÁS IDŐPONTJA: 2024.12.13. 

A pályázatok benyújtásának módja:

A pályázati anyagokat a fent megjelölt tartalommal elektronikus úton, a lenti "Jelentkezem" gombra kattintva kérjük benyújtani.

A pályázat elbírálásának határideje: 2025.01.14.

JELENTKEZEM