Ellátási és üzemeltetési referens létesítményfelelős

Pest megye

Feladatok

  • Ellátja az épületek (területének) építészeti, épületgépészeti és elektromos felügyeletét;
  • Gondoskodik az épületek és az épületgépészeti és villamos berendezések megfelelő kezeléséről, karbantartásáról, állagmegóvásáról;
  • Ütemezi a karbantartásokat, ellenőrzi a feladatok elvégzését;
  • Szervezi a gyors és szakszerű hibaelhárítást, szükség esetén külső kivitelező igénybevételével;
  • A megrendelt munkákat átveszi, a teljesítést igazolja;
  • Figyelemmel kíséri a hatósági vizsgálatok alá tartozó berendezések (lift, klíma, elektromos berendezések, emelőgépek) állapotát, megszervezi a rendszeres karbantartásokat, elvégezteti, majd átveszi a szükséges javításokat,
  • Gondoskodik a tűzrendészeti, munkavédelmi és biztonságtechnikai szemléken megállapított hiányosságok javításáról;
  • A megrendelések, szerződések előkészítésekor elkészíti a műszaki leírásokat, bekéri és értékeli az árajánlatokat, döntés-előkészítő javaslatot állít össze;
  • Szakmai rendszerek (pl.: KEMM-modul, CPS-, SP-portál stb.) kezelése.
  • Ügyiratok kezelése, készítése, rendezése, a határidők betartásával.
  • Közreműködik az adatszolgáltatások, jelentések, előterjesztések elkészítésében.
  • A beszerzési és közbeszerzési eljárás lefolytatásakor elkészíti a műszaki leírást és a kapcsolódó dokumentumokat, véleményezi a beszerzési és közbeszerzési dokumentációt, értékeli a beérkezett ajánlatokat, véleményezi a szerződéstervezetet.
  • Folyamatosan felügyeli a kivitelezéseket,
  • Ellenőrzi, igazolja az elvégzett munkák számláit, az elvégzett munkákról írásos értékelést készít.
  • Figyelemmel kíséri a megvalósult munkák garanciális időn belüli alakulását, lefolytatja a kötelező/vállalt utó- és felülvizsgálati eljárásokat, ellenőrzi a jótállási feltételek teljesítését.
  • Javaslatot készít a tárgyévet követő beruházási és felújítási munkákra, elkészíti azok műszaki leírását és indikatív ajánlatot kér be a becsült költség meghatározásához.
  • Kapcsolatot tart vállalkozókkal és szakhatóságokkal.

Elvárások

  • Magyar állampolgárság,
  • Cselekvőképesség,
  • Büntetlen előélet,
  • Állandó belföldi lakóhely,
  • B kategóriás jogosítvány,
  • A Nemzeti Adó- és Vámhivatalnál rendszeresített pénzügyőri munkakörökről, a képesítési előírásokról, valamint a munkaköri pótlékról szóló 21/2020. (XII. 30.) PM rendelet 2. melléklet 9. Beruházási, ellátási munkakörcsoport 9.1. pontjában előírt felsőfokú végzettség,
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (MS Office, internet),
  • Előzetes munkaköri alkalmassági vizsgálat (a pályázat elnyerése után, de még a felvétel előtt),
  • A NAV biztonsági ellenőrzés (a pályázat elnyerése után, de még a felvétel előtt),
  • Megfelelés a NAV összeférhetetlenségi szabályainak,
  • Határozottság,
  • Döntésképesség,
  • Logikus gondolkodás,
  • Tanulási képesség és készség,
  • Célorientáltság,
  • Terhelhetőség,
  • Határidőérzékenység,
  • Magas szintű kommunikációs készség szóban és írásban.
  • Legalább 3 éves műszaki területen szerzett gyakorlat.

Előnyt jelent

  • Műszaki területen szerzett gyakorlat,
  • Közigazgatáson belül ingatlanokkal kapcsolatos üzemeltetésben, beruházásban, felújításban szerzett tapasztalat,
  • Ingatlanokhoz kapcsolódó közbeszerzési eljárásokban szerzett tapasztalat.

Amit kínálunk

  • Folyamatos szakmai fejlődési lehetőség,
  • Stabil munkahely, megbecsülést nyújtó szervezet,
  • Rugalmas, támogató munkahelyi légkör,
  • Változatos feladatok,
  • Ingyenes egészségügyi szolgáltatások.

 

Foglalkoztatás jellege:

  • Határozatlan idejű,
  • Teljes munkaidő.

 

Egyéb kiemelt információk:

  • Munkábajárási támogatás (39/2010. (II.26.) Korm. rendelet),
  • Cafeteria.

 

Havi bruttó fizetés:

Végzettségtől és tapasztalattól függően a Nemzeti Adó- és Vámhivatal személyi állományának jogállásáról szóló 2020. évi CXXX. törvény szerint.

Céginformáció

Nemzeti Adó- és Vámhivatal Gazdasági Ellátó Igazgatósága

Munkavégzés helye:

Objektum-üzemeltetési Főosztály

1132 Budapest, Váci út 48. C-D.

Jelentkezés módja

Pályázat benyújtásának határideje: 2025. március 7.

 

Pályázat benyújtásának módja:

Elektronikusan maximum 3 MB terjedelemben a lenti „Jelentkezem” gombra kattintva.

 

A tárgy mezőbe kérjük beírni: „03/2025.OÜF_létesítményfelelős”

 

Csatolandó dokumentumok:

  • Fényképes önéletrajz (a NAV Szj. tv. 9. számú melléklete szerinti adatkörrel);
  • Iskolai végzettségeit, szakképzettségeit, valamint nyelvvizsgáit igazoló okiratok másolata;
  • Rövid motivációs levél, melyben a pályázó ismerteti eddig ellátott szakmai feladatait;
  • Hozzájáruló nyilatkozat a személyes adatok pályázati eljárással kapcsolatos kezeléséről);
  • Külön nyilatkozat, ha hozzájárul ahhoz, hogy pályázati anyagát a NAV a benyújtástól számított 12 hónapig vagy a nyilatkozat visszavonásáig megőrizze, az őrzési idő lejárta vagy a nyilatkozat visszavonása után megsemmisítse.

 

 

Minden csatolandó dokumentumot egyszerre kell benyújtani, a NAV csak a hiánytalan és határidőig beérkezett pályázatot tekinti érvényesnek.

 

A formai és tartalmi feltételeknek megfelelő pályázatok közül a pályázati anyag és az esetleges személyes elbeszélgetés tapasztalatai alapján születik meg a munkáltatói döntés, ennek eredményéről a pályázók tájékoztatást kapnak.

 

A pályázat elbírálásának határideje: 2025. március 21.

JELENTKEZEM