Rendszeres kapcsolattartás az ügyfelekkel, hogy megértse azok igényeit, céljait és esetleges kihívásait
Az ügyfelek elégedettségének mérése és az elégedetlenség kezelésére irányuló lépések megtétele
Megbeszélések, esetleg workshopok szervezése az ügyfelek számára, hogy mélyebb ismereteket szerezzenek a szolgáltatásról • Az ügyfél elégedetlenségére vagy nehézségeire utaló jelek időben történő felismerése, és ezek megoldása
Együttműködés a technikai csapatokkal az ügyfél által feltárt problémák megoldására
Felkészíteni az ügyfeleket a szerződésmegújításra, illetve az esetleges bővítési lehetőségek feltárása
Az ügyfél igényei alapján új szolgáltatások ajánlása
Értékesítési lehetőségek azonosítása úgy, hogy az az ügyfél érdekeit szolgálja
Az ügyfél adatok figyelemmel kísérése, és ezek alapján az ügyfél sikerének támogatása
Az adatok visszacsatolása a belső csapatok számára a szolgáltatás fejlesztéséhez
Az ügyfelek egyedi igényeinek és üzleti céljainak megértése
Személyre szabott megoldások kidolgozása, amelyek elősegítik az ügyfél üzleti sikerét
Együttműködés az értékesítési, marketing, termékfejlesztési és ügyféltámogatási csapatokkal annak érdekében, hogy az ügyfelek teljes körű támogatást kapjanak
Egyetemi végzettség
IT projektekben való részvétel
Nagyvállalati IT tapasztalat
Nyelvtudás:
Kommunikáció képes angol nyelvtudás
Készségek és képességek:
Jogosítvány
Sales force alalpú szoftver használat előny
MS office rendszer használata
Versenyképes juttatási csomag (alapbér + mozgóbér és jutalék)
Rugalmas munkavégzési lehetőség (home office lehetőség, próbaidő után különösen rugalmas)
Fejlődési lehetőségek szakmai tréningekkel és képzésekkel
Munkavégzés helye: Budapest, Népfürdő utca - Home office lehetőséggel és rugalmas munkavégzéssel
A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.
Cégnév: | Work Force Kft. |
Kapcsolattartó: | Zselyke Sík |
Jelentkezés telefonon: | +36202384870 |
Állás helye: |