Be- és kiléptetéshez kapcsolódó bérügyviteli/asszisztensi feladatok ellátása
Bérszámfejtés és a kapcsolódó adatszolgáltatások elkészítése
Személyügyi adatok karbantartása
Kapcsolattartás ügyfeleinkkel
Riportok készítése
Elvárások
Minimum középfokú szakirányú végzettséggel és szakmai tapasztalattal rendelkezik
Magabiztos office ismerete van, és erős excel gyakorlati tudása
Nyitott az új ismeretekre, hajlandó és képes tanulni
Hatékonyan végzi a munkáját és szereti a kihívásokat
Szeret és tud csapatban dolgozni
Előnyt jelent
NEXON bérprogram ismerete
Amit kínálunk
budapesti munkavégzés heti 2 nap home office lehetőséggel
Fejlődési lehetőség
Kiváló csapat
Modern munkakörülmények
Céginformáció
Cégünk 2006 óta van jelen a piacon és kiszervezett bérszámfejtéssel foglalkozik. Partnereink számának folyamatos növekedése miatt, saját budapesti irodánkba keressük a megfelelő jelöltet.
Jelentkezés módja
A „Jelentkezem” gombra kattintás után kérjük csatolja magyar nyelvű fényképes önéletrajzát.