a bérszámfejtési feladatok teljes körű, önálló ügyintézése. Munkabérek és bérjellegű kifizetések rögzítése, ellenőrzése, számfejtése
részvétel a bérszámfejtési és TB kifizetőhelyi ügyintézői feladatok ellenőrzésében
levonásokkal-, letiltásokkal kapcsolatos feladatok teljes körű ellátása
ki-, és belépéssel, valamint változáskezeléssel kapcsolatos feladat teljes körű ellátása, az adatok feldolgozása a Nexon programban, bejelentés a NAV felé
bérszámfejtéshez kapcsolódó adatszolgáltatások, bevallások, jelentések, kimutatások, statisztikák készítése
nyugdíjazással kapcsolatos ügyintézői feladatok ellenőrzése
béren kívüli juttatások és egyéb költségtérítések elszámolása, az igényelt juttatásokkal összefüggő feladatok ellenőrzése
közreműködés és ellenőrzés az éves szja és járulék igazolások elkészítésben, az igazolások kiadásában
kapcsolattartás az illetékes hatóságokkal, adatszolgáltatások teljesítése, részvétel a helyszíni ellenőrzéseken
kapcsolattartás a vezetőkkel, a munkavállalókkal, szakmai támogatása nyújtása feléjük
jogszabályi változások követése, változás esetén javaslattétel a szabályzatok, folyamatleírások módosítására elkészíti a bérszámfejtéssel kapcsolatos szakmai tájékoztatókat
Elvárások
legalább középfokú, Bér/TB ügyintézői képesítés, végzettég
3-5 év hasonló területen szerzett szakmai tapasztalat
naprakész munkajogi, bér-TB ismeretek
a területet érintő átfogó adózási ismeretek
korszerű HR rendszerek ismerete, azon belül Nexon ismeret
magas szintű excel tudás
nagyfokú önállóság a munkavégzés során
csapatjátékos attitűd
erős kommunikációs és problémamegoldó képesség
Amit kínálunk
Próbaidő után 50% Home Office
Stabil, piacvezető háttér
Felelősségteljes, önálló munkakör
Szakmai fejlődési lehetőség és támogató csapat
Céginformáció
Magyarország piacvezető rendszerintegrátor vállalata, bővülő csapatába keres Bér- és TB ügyintéző kollégát
Jelentkezés módja
A "Jelentkezem" gombra kattintva küldd el önéletrajzodat, hogy kollégánk felvehesse veled a kapcsolatot.