Adminisztrációs asszisztens

Pest megye
content-header

Céginformáció

Partnerünk, aki az elektromos orvosi eszközök gyártása terén nemzetközileg is jelen van, új kollégát keres adminisztrációs területre. Amennyiben van tapasztalatod logisztikai és pénzügyi adminisztrációban, kiváló angol nyelvtudással rendelkezel, ne habozz, jelentkezz!

Feladatok

  • Általános napi adminisztratív feladatok ellátása
  • Kapcsolattartás a HR-rel és a könyvelővel
  • Export és import tevékenységek kezelése
  • Szerződések és jogi dokumentumok kezelése
  • Kapcsolattartás a hatóságokkal
  • Megrendelések kezelése

Elvárások

  • fuvarszervezésben/szállítmányozásban és pénzügyi adminisztrációban szerzett 5-10 év tapasztalat
  • Középfokú végzettség
  • Kiváló számítógépes ismeretek
  • B kategóriás jogosítvány
  • Folyékony angol nyelvismeret szóban és írásban

Juttatások

  • Kiemelkedő bérezés
  • Bónusz
  • Munkavégzéshez szükséges eszközök (telefon & laptop) biztosítása
  • Egyéb juttatások

Jelentkezés módja

A "Jelentkezem" gombra kattintás után, kérlek csatold angol nyelvű Önéletrajzodat.

A Profession Services mint magán-munkaközvetítő (nyilvántartási szám: BPM/01/15807-3/2015-1003) fogadja a jelentkezéseket

JELENTKEZEM