Administrative and Financial Manager

Pest megye

Feladatok:

  • Az éves költségvetés kidolgozása, nyomon követése és elemzése

  • A pénzügyi és adminisztrációs folyamatok irányítása, a napi operatív feladatok koordinálása

  • Pénzügyi adatok és jelentések előkészítése a vezetőség számára

  • Pénzügyi kockázatok elemzése és a szükséges intézkedések meghozatala

  • Az adózási és pénzügyi jogszabályok betartásának biztosítása

  • A pénzügyi teljesítmény elemzése és riportálása a termelési költségek, bevételek és egyéb pénzügyi mutatók tekintetében

  • Elemzések készítése a termelési és gyártási költségek optimalizálása érdekében

  • A vállalat pénzügyi és adminisztrációs auditjainak előkészítése és lebonyolítása

  • A vállalat pénzforgalmának és likviditásának nyomon követése

Amit kínálunk:

  • Cafeteria

  • Bejárás támogatás

  • Hosszú távú lehetőség nemzetközi környezetben

  • Magyarországon nemrég alakult cég folyamatos fejlődésében való részvétel

  • Stabil vállalati háttér

Egyéb információ az állásról:

Tájékoztatjuk, hogy a Pannonjob Kft. álláshirdetéseire adatbázisába történő jelentkezésével, cégünk automatikusan Ön által elfogadottnak tekinti az adatvédelmi tájékoztatót, amely a következő linken tekinthető meg: Adatvédelmi tájékoztató

JELENTKEZEM


Referenciaszám: 1b1280
Cégnév: Pannonjob Kft.
Kapcsolattartó: Tanner Fanni
Jelentkezés telefonon: +36202296262
Jelentkezés online: tanner.fanni@pannonjob.hu
Állás helye: