Workforce Coordinator

Pest megye
Kifli.hu Shop Kft.

Workforce Coordinator

A Kifli egy kirobbanóan sikeres cseh élelmiszer webáruház nemzetközi piacra lépésének első állomása. Kiemelkedően ügyfélbarát hozzáállás, fiatalos lendület és kiváló minőség jellemzi termékeinket és szolgáltatásainkat Budapesten és az agglomerációban. Raktárunk Kőbányán található, jól megközelíthető helyen. 

Tasks

Dinamikusan növekvő, fiatalos és lendületes csapatunkba Workforce Coordinator kollégát keresünk. Munkád során fő feladatod lesz, hogy koordinálod a munkaerő hatékony beosztását és részt veszel, a társosztályok közötti kommunikációban. Ha szeretnél egy sikerorientált innovatív vállalatnál fejlődni és részt venni izgalmas kihívást jelentő feladatokban, nálunk a helyed.
Csatlakozz a Kifli csapatához Magyarország piacvezető online élelmiszer webáruházához, és légy részese egy új és formabontó modell bevezetésének!

Főbb feladatok és felelősségek:
  • A raktár kapacitásigényeit figyelembe véve a kölcsönzött munkaerő beosztásának elkészítése.
  • Napi szintű kapcsolattartás a területi vezetőkkel, a managementtel (különösen a FC/HR részlegekkel), az outbound műszakvezetőkkel és koordinátorokkal, valamint a kölcsönző céggel.
  • A kölcsönzött munkavállalókkal való folyamatos kapcsolattartás, a beosztások egyeztetése, betegségek kezelése, pótlások szervezése, teljesítmény monitorozása és visszajelzések adása, valamint beosztások módosítása.
  • A dolgozói igények és problémák összegyűjtése és integrálása a beosztásba, illetve ezek megoldása vagy szükség esetén eszkalálása külső vagy belső partnerek felé.
  • Szabadságterv kialakítása és nyomon követése.
  • Aktív részvétel a dolgozók integrálásában, a munkaruhák kiosztásában, cseréjének nyomon követésében. A rábízott új munkavállalók fogadása, a raktár bemutatása.
  • Az operációs munkafolyamatok részletes megismerése és elsajátítása a hatékonyabb működés érdekében. A cég vállalatirányítási és kommunikációs rendszereinek és csatornáinak ismerete és használata.
  • Raktári folyamatok alapos ismerete és szükség esetén aktív részvétel az operáció munkájában.
  • A bérszámfejtési időszakban adatszolgáltatás biztosítása a kölcsönző cég részére.
  • Új folyamatok fordítása és kommunikálása munkavállalók felé.

Az álláshoz tartozó elvárások

  • Orosz vagy ukrán és magyar minimum középfokú aktív nyelvtudás
  • Kiváló kommunikációs készség a vezetőkkel, kollégákkal és külső partnerekkel
  • Szervezési és problémamegoldó képesség
  • Rugalmas hozzáállás és hatékony időgazdálkodás
  • Magas szintű Excel ismeretek

Advantages

  • Társalgási szintű angol nyelvtudás
  • Beosztás készítésében szerzett tapasztalat
  • Munkaügyi ismeretek
  • Tréningek megtartásában való részvétel
  • Középvezetői tapasztalat

Amit kínálunk

  • Kiváló, lendületes és motivált csapat
  • Korrekt bérezés, vezetőség és légkör
  • Cafeteria és belső kedvezmények
  • Valós és gyors fejlődési, előrelépési lehetőség
  • A munkád megbecsülése

How to apply

Kérjük, pályázatát a jelentkezem gombra kattintva küldje el.

JELENTKEZEM