Kapcsolattartás a vevőkkel és a társosztályokkal minőségügyi kérdésekben
Vevői reklamációk és belső nem megfelelőségek esetén az érintett területre vonatkozó javító intézkedések, javaslatok kidolgozásában való részvétel, azok koordinálása
vevői reklamáció nyilvántartásának naprakész vezetése a hozzá tartozó dokumentumok készítése
A reklamációk analízisére létrejött csapatban moderátori szerepkör betöltése, a 8D riportok menedzselése, az akciók összefogása és dokumentálása belső és vevői portálokon, vevő részére való válaszadás
Részvétel a minőségügyi vevőspecifikus követelmények felügyeletében
eltérés engedélyek kezelése
vevői auditokon való részvétel
minőségügyi vonatkozású kimutatások készítése
Elvárások
Felsőfokú szakirányú minőségügyi vagy műszaki végzettség, műszaki rajzolvasás
Tárgyalási szintű angol nyelvismeret szóban, írásban, német nyelvtudás előnyt jelent
Gyártói környezetben szerzett min. 2-3 éves szakmai tapasztalat
Minőségügyi módszerek, eszközök ismerete (8D, Ishikawa, 5Why) Előnyt jelent FMEA, Control Plan)
Előnyt jelent
Kiválló kommunikációs, kapcsolatteremtő és meggyőző képesség
Kiválló szervező- és koordinációs képesség
Megoldás- és eredményorientált gondolkodásmód
Önálló döntési képesség
Amit kínálunk
Versenyképes jövedelem és bónusz
Folyamatos szakmai képzések
Stabil vállalati háttér
Határozatlan munkaszerződés
Támogató csapat
Munkahelyi extrák
Céges rendezvények
Céginformáció
Dinamikusan fejlődő vállalatunk saját gyártású, egészségügyi piacon kiemelkedő minőségű, kórház- és labortechnológiai bútoraink és kiegészítőink, valamint bérgyártásban készülő ipari konyhai eszközök gyártó területének vezetéséhez keresünk új kollégát Vevői minőségbiztosítási (senior) mérnök pozícióba.
Jelentkezés módja
A szakmai önéletrajzokat a hirdetéshez feltöltve vagy e-mailben várjuk! Kérjük add meg fizetési igényed is!