Feladatok
• Kapcsolattartás a vevőkkel és a társosztályokkal minőségügyi kérdésekben
• Vevői reklamációk és belső nem megfelelőségek esetén az érintett területre vonatkozó javító intézkedések, javaslatok kidolgozásában való részvétel, azok koordinálása
• vevői reklamáció nyilvántartásának naprakész vezetése a hozzá tartozó dokumentumok készítése
• A reklamációk analízisére létrejött csapatban moderátori szerepkör betöltése, a 8D riportok menedzselése, az akciók összefogása és dokumentálása belső és vevői portálokon, vevő részére való válaszadás
• Részvétel a minőségügyi vevőspecifikus követelmények felügyeletében
• eltérés engedélyek kezelése
• vevői auditokon való részvétel
• minőségügyi vonatkozású kimutatások készítése
Elvárások
• Felsőfokú szakirányú minőségügyi vagy műszaki végzettség, műszaki rajzolvasás
• Tárgyalási szintű angol nyelvismeret szóban, írásban, német nyelvtudás előnyt jelent
• Gyártói környezetben szerzett min. 2-3 éves szakmai tapasztalat
• Minőségügyi módszerek, eszközök ismerete (8D, Ishikawa, 5Why) Előnyt jelent FMEA, Control Plan)
Előnyt jelent
- Kiválló kommunikációs, kapcsolatteremtő és meggyőző képesség
- Kiválló szervező- és koordinációs képesség
- Megoldás- és eredményorientált gondolkodásmód
- Önálló döntési képesség
- Német nyelvtudás előnyt jelent
Amit kínálunk
- Versenyképes jövedelem és bónusz
- Folyamatos szakmai képzések
- Stabil vállalati háttér
- Határozatlan munkaszerződés
- Támogató csapat
Céginformáció
Dinamikusan fejlődő vállalatunk saját gyártású, egészségügyi piacon kiemelkedő minőségű, kórház- és labortechnológiai bútoraink és kiegészítőink, valamint bérgyártásban készülő ipari konyhai eszközök gyártó területének vezetéséhez keresünk új kollégát Vevői minőségbiztosítási (senior) mérnök pozícióba.
Jelentkezés módja
Ha úgy érzed, hogy megfelelsz a fenti elvárásoknak, és szeretnél egy sokoldalú, változatos és izgalmas munkakörben dolgozni, küldd el szakmai önéletrajzodat a hirdetéshez feltöltve vagy e-mailben!
Kérjük add meg fizetési igényed is!