Ügyfélkapcsolati csoportvezető – Kiskunhalas

Bács-Kiskun vármegye
MVM Ügyfélkapcsolati Kft.

A több mint 17 ezer munkavállalót foglalkoztató MVM csoport a hazai energetikai szolgáltatások minden területén jelen van, hogy Magyarország energiaellátása folyamatos és biztonságos legyen.


Az MVM Csoport ügyfeleinek színvonalas kiszolgálása érdekében önálló cégbe szervezte ügyfélkapcsolati tevékenységét MVM Ügyfélkapcsolati Kft. néven. A társaság a cégcsoport cégeinek azonos tevékenységeit ellátó területek működését összehangolta, ezáltal lehetővé vált a külső és belső szolgáltatások folyamatos fejlesztése.


Ügyfélkapcsolati csoportvezető – Kiskunhalas

Feladatok

  • Ebben a pozícióban a tapasztalatod és koordinációs készségedet felhasználva Te fogod vezetni Kiskunhalas városában az ügyfélszolgálati irodánkat
  • Megszervezed az ügyfélszolgálat működését, biztosítod az elvárásoknak megfelelő munkavégzést
  • Koordinálod, szervezed és irányítod az iroda munkatársait, segíted a csapatod optimális működését
  • Ügyfélszolgálat folyamatait folyamatosan monitorozod
  • Aktívan részt veszel az iroda napi munkájában, szükség esetén a személyes ügyfélkiszolgálásban is
  • Felelsz az ügyfélelégedettségért, az ügyfélelégedettség javításáért valamint az ügyfél visszajelzések megoldásáért
  • Folyamatosan fejleszted, motiválod a munkatársaidat, támogatod őket a céljaik elérésében
  • Útmutatásoddal segíted az ügyfelek hatékony és gyors ügyintézését, a felmerülő problémák és panaszok megoldását
  • Részt veszel az irodát érintő kiválasztási folyamatokban, az új munkatársak betanulásának szervezésében és megvalósításában
  • Biztosítod az ügyfélszolgálati munkatársak rendszeres mentorálását
  • Részt veszel az ügyfélelégedettség növelését támogató javaslatok feltárásban
  • Elkészíted a működési és ad hoc riportokat és kimutatásokat
  • Napi szinten tartod a kapcsolatot a társterületekkel

Amit kérünk

  • Felsőfokú (főiskolai/egyetemi) végzettséggel rendelkezel
  • Legalább 3 év energetikai (gáz és/vagy villamosenergia) szektorban szerzett ügyfélszolgálati tapasztalattal bírsz
  • Magabiztos SAP ISU, CRM modul ismereted van
  • Tudsz többszörös és egymással versengő prioritásokat kezelni dinamikus környezetben
  • Akarsz fejlődni és új ismereteket elsajátítani
  • Kiváló empatikus, problémamegoldó és konfliktuskezelő készséggel rendelkezel, a konfliktusokat magabiztosan és rugalmasan kezeled
  • Lelkes vagy a csapatmunkában és a másokkal való együttműködésben
  • Felelősséget vállalsz saját szakmai és személyes fejlődésedért
  • Új feladatokra lehetőségként tekintesz

Előnyt jelent

  • Csapatok vezetésében, valamint munkatársak fejlesztésében szerzett tapasztalat
  • B kategóriás vezetői engedély
  • Angol nyelven segítséget kérő ügyfelekkel is meg tudod értetni magad

Miért jó nálunk dolgozni?

  • Mert csapatunk rendkívül összetartó, ahol fókuszban a probléma megoldása áll
  • Mert a fejlődési lehetőségek száma végtelen
  • Mert folyamatosan lehetőséged van a szakmai fejlődésre
  • Mert a kiemelkedő teljesítményt jutalmazzuk

Állás, munka területe(i):

  • Ügyfélszolgálat, Vevőszolgálat
  • Személyes ügyfélszolgálat
  • Ügyfélszolgálat, Ügyfélkapcsolat vezető
  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Adminisztráció vezető

JELENTKEZEM