Amiben számítunk rád25 év alatt megszámlálhatatlan ügyféllel kerültünk kapcsolatba a legkülönbözőbb szervezetfejlesztési projektek keretében.
Azt kérjük tőled, hogy telefonon és e-mailben vedd fel a kapcsolatot az ügyfeleinkkel, egyeztess velük időpontot, hogy tanácsadó kollégáink a legfrissebb szolgáltatásainkat, esettanulmányainkat egy-egy találkozó keretében megoszthassák velük.
A munkánk során magas minőséget, nagy odafigyelést biztosítunk ügyfeleink számára. A velük való kapcsolattartásban kiemelten fontos a szakmaiság és a kedvesség.
Ha az alábbiak igazak rád, SZERETNI fogod ezt a munkát:- élvezed, ha vállalati ügyfelekkel veheted fel a kapcsolatot
- akár telefonon, akár online: előnyt jelent, ha van legalább 2-3 éves tapasztalatod B2B értékesítésben, vagy ügyfélszolgálati munkában
- elkötelezettje vagy az egyéni és szervezeti fejlesztéseknek
- szeretsz új embereket (HR-eseket, vezetőket) megismerni: telefonon keresztül is hiteles a kommunikációd és kiválóan kérdezel
- szeretsz információt gyűjteni és szintetizálni, és képes vagy azt egy CRM rendszerben úgy dokumentálni, hogy az bárki számára könnyen érthető legyen
- gyorsan tanulsz, és a folyamatos fejlődés belső igényed
- eredményorientált vagy és rendszerszemlélet jellemez
- proaktívan gondolkodsz: ha van egy új ötlet a tarsolyodban, azt szívesen osztod meg kollégáiddal, hogy még hatékonyabban szolgáljuk ki ügyfeleink szervezetfejlesztési igényeit