Feladatok:
- A te felelősségi körödbe tartoznak majd a dokumentációk átvételével és feldolgozásával kapcsolatos könyvelési és adminisztrációs tevékenységek és az értékesítési és szolgáltatási folyamatok támogatása
- Te tartanád a kapcsolatot a külső munkatársakkal
- Nyomonkövetnéd az üzleti változásokat és azokat időszerűen, precízen és pontosan rögzítenéd
- Napi és periodikus összefoglalókat készítenél hazai és nemzetközi jelentésekhez
- Ha az adó jogszabályokkal tisztában vagy nyert ügyed van, ugyanis ezt a tudásod is tudnád kamatoztatni a munkát során.
Elvárások:
Szakmai tapasztalati elvárások:
- Könyvelés és adminisztráció területén szerzett többéves tapasztalat.
Személyes készségek és kompetenciák:
- Felhasználó szintű számítógépes ismeretek
- Angol nyelvtudás szóban és írásban
- Önállóság a munkában, kezdeményezőkészség, megbízhatóság, elkötelezettség
- Analitikus gondolkodás
- Kedvesség szóban és írásban egyaránt.
- Empatikus hozzáállás
Amit kínálunk:
- Modern munkahelyi környezet
- Egzisztenciális fejlődési lehetőség
- Erős csapatszellem
- Tréningek/Oktatások
- Nemzetközi munkakörnyezet
Egyéb információ az állásról:
Munkavégzés helye: Budapest - Andrássy út
Munkaidő: Heti 40 óra/hét