Feladatok

  • A recepció napi működésének biztosítása, feladatainak menedzselése
  • Beérkező telefonok kezelése magyar és angol nyelven
  • Titkárság támogatása (munkaügyi és egyéb adminisztráció)
  • Iroda zavartalan működésének biztosítása (karbantartások megszervezése)
  • Szervezet működésével kapcsolatos ad-hoc ügyintézés, esetenként házon kívül is
  • Irodaszerek készletezése és beszerzése
  • Bejövő-kimenő postai és futár küldemények kezelése
  • Részvétel a pályáztatásban
  • Kapcsolattartás szállítókkal, szolgáltatókkal
  • Ügyfelek fogadása, irányítása

Elvárások

  • Felhasználói szinten ismered és magabiztosan használod a számítógépes szoftvereket (Excel, Word)
  • Alapfokon beszélsz angolul (a nyelvtudásodat szóban fogod használni a vendégek fogadásakor)
  • Diplomatikus vagy, jól tudsz kommunikálni (munkatársainkkal és beszállítóinkkal folyamatosan fogod tartani a kapcsolatot)
  • Képes vagy önállóan és precízen végezni a munkádat
  • Elsősorban nem szakmai kihívást, hanem egy stabil, nyugodt munkahelyet keresel.
  • Szeretsz és tudsz rendszerekben gondolkodni
  • Rendelkezel recepció területén szerzett minimum 3 éves tapasztalattal

Előnyt jelent

  • Rendelkezel irodai asszisztencia területén szerzett tapasztalattal

Amit kínálunk

  • Nálunk hosszú távra tervezhetsz, emellett folyamatos szakmai fejlődésed is garantált. (online tanfolyamok)
  • Fiatalos, barátságos csapatunk és vezetőink segítik a munkád.
  • A modern irodai környezet mellett, korlátlan kávét, hetente nasi- és gyümölcsnapot, illetve kikapcsolódási lehetőségeket (PlayStation, Flipper, saját edzőterem, masszírozó szék) biztosítunk kollégáinknak.
  • A szakmai összetartás mellett, fontosnak tartjuk a munkán kívüli közös programokat is, így gyakran szervezünk csapatépítőket.
  • Biztonságos kerékpár tárolási lehetőséget biztosítunk és zuhanyzót, hogy nyugodtan tekerhess.
  • Munkabéreden kívül, juttatási csomagban is részesülsz, akár már a próbaidőd alatt is.
  • Privát egészségügyi szolgáltatás, hogy mindig számíthass ránk.

Munkahelyi extrák

  • Zuhanyzási lehetőség
  • Céges rendezvények
  • Kerékpártároló
  • Sportolási lehetőség
  • Ingyen gyümölcs, nasi
  • Ingyen kávé, üdítő
  • Játéksarok

Céginformáció

60 fős informatikai cégcsoportunk 4 fős adminisztrációs csapatába keresi legújabb tagját teljes munkaidőre Recepció vezető - HR asszisztens pozícióba.

Cégünkről a következő oldalakon tájékozódhatsz:

https://www.wonderline.eu/

Jelentkezés módja

Amennyiben elnyerte a tetszésedet az állás, jelentkezz fényképes önéletrajzoddal és nettó fizetési igényed megjelölésével.
 

Cégnév: Wonderline Europe Zrt.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
FRISS HASONLÓ ÁLLÁSOK
E-MAILBEN

A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.

HASONLÓ ÁLLÁSOK
Hr Asszisztens Bács-Kiskun megye

A HABI Kft. több mint 30 éves mezőgazdasági tapasztalattal és hagyománnyal rendelkező, stabil, jövőbemutató, megbízható, vevőorientált vállalat. ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE
HR asszisztens Pest megye

Munkaügyi dokumentumok és személyi anyagok napra készen tartása Bérszámfejtés előkészítésében való részvétel HR rendszer naprakészen tartása ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE