Feladatok
- A recepció napi működésének biztosítása, feladatainak menedzselése
- Beérkező telefonok kezelése magyar és angol nyelven
- Titkárság támogatása (munkaügyi és egyéb adminisztráció)
- Iroda zavartalan működésének biztosítása (karbantartások megszervezése)
- Szervezet működésével kapcsolatos ad-hoc ügyintézés, esetenként házon kívül is
- Irodaszerek készletezése és beszerzése
- Bejövő-kimenő postai és futár küldemények kezelése
- Részvétel a pályáztatásban
- Kapcsolattartás szállítókkal, szolgáltatókkal
- Ügyfelek fogadása, irányítása
Elvárások
- Felhasználói szinten ismered és magabiztosan használod a számítógépes szoftvereket (Excel, Word)
- Alapfokon beszélsz angolul (a nyelvtudásodat szóban fogod használni a vendégek fogadásakor)
- Diplomatikus vagy, jól tudsz kommunikálni (munkatársainkkal és beszállítóinkkal folyamatosan fogod tartani a kapcsolatot)
- Képes vagy önállóan és precízen végezni a munkádat
- Elsősorban nem szakmai kihívást, hanem egy stabil, nyugodt munkahelyet keresel.
- Szeretsz és tudsz rendszerekben gondolkodni
- Rendelkezel recepció területén szerzett minimum 3 éves tapasztalattal
Előnyt jelent
- Rendelkezel irodai asszisztencia területén szerzett tapasztalattal
Amit kínálunk
- Nálunk hosszú távra tervezhetsz, emellett folyamatos szakmai fejlődésed is garantált. (online tanfolyamok)
- Fiatalos, barátságos csapatunk és vezetőink segítik a munkád.
- A modern irodai környezet mellett, korlátlan kávét, hetente nasi- és gyümölcsnapot, illetve kikapcsolódási lehetőségeket (PlayStation, Flipper, saját edzőterem, masszírozó szék) biztosítunk kollégáinknak.
- A szakmai összetartás mellett, fontosnak tartjuk a munkán kívüli közös programokat is, így gyakran szervezünk csapatépítőket.
- Biztonságos kerékpár tárolási lehetőséget biztosítunk és zuhanyzót, hogy nyugodtan tekerhess.
- Munkabéreden kívül, juttatási csomagban is részesülsz, akár már a próbaidőd alatt is.
- Privát egészségügyi szolgáltatás, hogy mindig számíthass ránk.
Munkahelyi extrák
- Zuhanyzási lehetőség
- Céges rendezvények
- Kerékpártároló
- Sportolási lehetőség
- Ingyen gyümölcs, nasi
- Ingyen kávé, üdítő
- Játéksarok
Céginformáció
60 fős informatikai cégcsoportunk 4 fős adminisztrációs csapatába keresi legújabb tagját teljes munkaidőre Recepció vezető - HR asszisztens pozícióba.
Cégünkről a következő oldalakon tájékozódhatsz:
https://www.wonderline.eu/
Jelentkezés módja
Amennyiben elnyerte a tetszésedet az állás, jelentkezz fényképes önéletrajzoddal és nettó fizetési igényed megjelölésével.