Mindennapi feladataid közé fog tartozni:
-
A raktári feladatok ellátása
-
Az áru bevételezése
-
A kimenő áru mozgatása, rakodása és a megrendelt tételek összekészítése
-
A raktározással összefüggő egyszerű adminisztratív feladatok ellátása
-
A munkaterület rendben tartása
-
Könnyű fizikai munka végzése
Az állás betöltéséhez elengedhetetlen:
-
Középfokú végzettség
-
1-3 év szakmai tapasztalat raktározásban, logisztikai vagy árumozgatási területen
-
Számítógépes ismeret (Raktárkezelő program, Word, Excel)
-
Rátermettség, rugalmasság
-
Motivált, lendületes személyiség
Előnyként értékeli Partnerünk:
Amit cserébe kapsz:
-
Pozícióhoz illeszkedő bérezés
-
Cafeteria
-
Cég eredményes működése esetén 13. havi fizetés
-
Privát egészségbiztosítás
-
Hosszú távú munkalehetőség
-
Targoncavezetői jogosítvány megszerzésének támogatása (amennyiben nem rendelkezel még ilyen bizonyítvánnyal)
-
Megbízható és fejlődő cég
Munkaidő:
-
Hétfőtől csütörtökig 7:45-16:30, pénteken 7:45-15:15
-
Nincs túlóra
A munkavégzés helye:
-
Csepel (buszokkal különböző állomásokról, valamint a Boráros térről és a H7-es hévvel könnyen megközelíthető)
Jelentkezés módja:
-
Küldd el számunkra szakmai önéletrajzodat az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [Kattintson a weboldal linkjének megjelenítéséhez]adatvédelmi tájékoztatóját.