Mindennapi feladataid közé fog tartozni:

  • A raktári feladatok ellátása
  • Az áru bevételezése
  • A kimenő áru mozgatása, rakodása és a megrendelt tételek összekészítése
  • A raktározással összefüggő egyszerű adminisztratív feladatok ellátása
  • A munkaterület rendben tartása
  • Könnyű fizikai munka végzése

Az állás betöltéséhez elengedhetetlen:

  • Középfokú végzettség
  • 1-3 év szakmai tapasztalat raktározásban, logisztikai vagy árumozgatási területen
  • Számítógépes ismeret (Raktárkezelő program, Word, Excel)
  • Rátermettség, rugalmasság
  • Motivált, lendületes személyiség

Előnyként értékeli Partnerünk:

  • Targoncavezetői engedély

Amit cserébe kapsz:

  • Pozícióhoz illeszkedő bérezés
  • Cafeteria
  • Cég eredményes működése esetén 13. havi fizetés
  • Privát egészségbiztosítás
  • Hosszú távú munkalehetőség
  • Targoncavezetői jogosítvány megszerzésének támogatása (amennyiben nem rendelkezel még ilyen bizonyítvánnyal)
  • Megbízható és fejlődő cég

Munkaidő:

  • Hétfőtől csütörtökig 7:45-16:30, pénteken 7:45-15:15
  • Nincs túlóra

A munkavégzés helye:

  • Csepel (buszokkal különböző állomásokról, valamint a Boráros térről és a H7-es hévvel könnyen megközelíthető) 

Jelentkezés módja:

  • Küldd el számunkra szakmai önéletrajzodat az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!

A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [Kattintson a weboldal linkjének megjelenítéséhez]adatvédelmi tájékoztatóját.

JELENTKEZEM