A Junior Field Service Representative a budapesti Service Support Team-nek lesz része, és az Egyesült Királyság régióban zajló elektromos helyszíni szerviztevékenységeket támogatja. Fő feladata a Service Sales és Field Service csapatok számára nyújtott elő- és utóértékesítési adminisztratív támogatás biztosítása, beleértve a karbantartási szolgáltatások adminisztrációját, a szerződéskezelést, a helyszíni szervizjelentések feldolgozását, az ütemezést, a termékekkel kapcsolatos szolgáltatásokat, valamint a termékproblémák/garanciális ügyek és az alkalmazási támogatás kezelése telefonon, e-mailben vagy weben keresztül érkezett megkeresések alapján.
Feladatok:- A terepi szervizcsapat által végzett minden típusú szervizkarbantartási feladat adminisztrációja releváns adatbázisok és alkalmazások segítségével, biztosítva az ügyfelek adatainak folyamatosan naprakész állapotát.
- Az árajánlatok és szerződéskezelési követelmények teljesítése a terepi szerviz- és szervizértékesítési csapatok által meghatározott elvárások szerint, támogatva az elektromos termékek és kapcsolódó szervizkarbantartási szerződések értékesítési céljait.
- Proaktívitás az ügyféligények megértése és megoldása érdekében, valamint megoldások keresése nem megszokott feladatokhoz és kérdésekhez.
- Folyamatos együttműködés az értékesítési, szerviz- és műszaki támogató osztályokkal annak érdekében, hogy széleskörű ismereteket szerezz és fenntarts ezen részlegek belső működéséről és folyamatairól.
- Az általad kezelt adatokkal kapcsolatos problémák vagy hibák észlelése és továbbítása.
- Segítségnyújtás az adatbázis tisztítási tevékenységekben.
,Munkaidő:H-P között, heti minimum 30 óra vállalásával
Munka időtartama:Hosszú távú