A Veeva Systems vállalatot 2007-ben alapították Kaliforniában. A cég leányvállalatai megtalálhatóak az Amerikai Egyesült Államokban, Európában és Ázsiában is. A vállalat elsősorban a gyógyszeripari, biotechnológiai és egészségügyi szolgáltatásokkal foglalkozó vállalatok számára nyújt iparág-specifikus és személyre szabott szolgáltatásokat felhőalapú információsrendszereken keresztül, melyekkel megkönnyíti ezeken a speciális területeken működő vállalatok mindennapi dokumentációs, szabályozási és ellenőrzési tevékenységeit. A nyújtott szolgáltatásokat és személyre szabott termékek körét úgy alakították ki, hogy azok kielégítsék az ügyfelek egyedi igényeit és lefedjék a gyógyszeripari folyamatok teljes skáláját a stratégia alkotástól a kutatás-fejlesztési területeken keresztül egészen a termékek piacra kerüléséig.
Feladatok:
- Payroll csapat munkájának támogatása
- Nyilatkozatok összegyűjtése
- HR dokumentumok kezelése - nyomtatás, iktatás
- Adatrögzítés
- Ad hoc feladatok elvégzése
- HR projektekben való részvétel
Elvárások:
- Nappali tagozatos aktív vagy passzív hallgatói jogviszony - legalább még egy évig
- Felsőfokú angol nyelvtudás írásban és szóban
- MS Office felhasználói szintű ismerete
- HR vagy adminisztrátori területen szerzett tapasztalat
- Pontosság és precizitás
Munkaidő
- Hétköznaponként rugalmas beosztásban
- Legalább heti 20 óra
- Hosszú távú lehetőség
Amit kínálunk
- Bér: bruttó 2000 Ft/óra
- Irodai környezet kávé, ebéd és snack lehetőségével
- Szakmai gyakorlat leigazolása
- Részben otthoni munkavégzés (legalább heti két nap irodai jelenlét)
Jelentkezés
Amennyiben felkeltette érdeklődésed a pozíció, várjuk jelentkezésed, amelyet a lenti űrlap kitöltésével és pdf formátumú önéletrajz feltöltésével tehetsz meg.