Feladatok

  • havi és hóközi bérszámfejtési feladatok teljeskörű elvégzése a cégcsoport magyar vállalatai számára
  • bérek és egyéb juttatások előkészítése elektronikus átutaláshoz
  • letiltások, bérlevonások kezelése
  • béradó bevallások határidőre történő elkészítése és beküldése
  • munkavállalók be- és kiléptetésének adminisztrációja 
  • munkaszerződések készítése
  • munkaviszony megszüntetéséhez kapcsolódó dokumentumok elkészítése
  • munkavállalói juttatással összefüggő szabályzatok készítése
  • TB ügyintézői feladatok ellátása a TB kifizetőhelyként működő cégeinknél
  • üzemi balesetek dokumentálása munkaügyi oldalról
  • főkönyvi feladások elkészítése és egyeztetése
  • munkavállalók részére igazolások kiadása, ügyfélfogadás
  • bérköltséggel, személyi jellegű kiadásokkal, létszámmal kapcsolatos statisztikák, kimutatások, elemzések előállítása és megküldése a hivatalos szervek, társosztályok, illetve vezetők felé
  • hatóságokkal való kapcsolattartás
  • munkajogásszal való együttműködés
  • munkaügyi rendszer fejlesztése
  • új automatizációs projektekben aktív részvétel
  • könyvvizsgálat támogatása, adatszolgáltatás
  • társosztályokkal együttműködés munkaügyi kérdésekben
  • társcégek aktív támogatása a napi operatív munkában munkaügyi területet érintően

Elvárások

  • legalább középfokú szakirányú végzettség
  • bérszámfejtő és TB ügyintézői OKJ-s képesítés
  • NexonBér szoftver alapos ismerete
  • munkakörhöz szükséges Adó-, TB és Munkajogi jogszabályok naprakész ismerete
  • hasonló területen szerzett 5+ év szakmai tapasztalat, mely legalább részben TB kifizetőhelyi környezetben szerzett munkatapasztalat
  • felhasználói szintű Microsoft Office ismeretek (középszintű Excel tudás, Word, Outlook)
  • angol középszintű nyelvtudás
  • precíz, megbízható és igényes munkavégzés a rutin, monoton és új feladatok esetében is
  • pontos és lendületes munkavégzés 
  • önálló munkavégzésre is képes kitűnő csapatjátokos
  • logikus és analitikus gondolkodásmód
  • felelősségtudat, kitartás, magas fokú diszkréció
  • proaktív és újító hozzáállás, nyitott személyiség
  • kiemelkedően jó kommunikációs készség szóban és írásban
  • lojalitás
  • mindennapos irodai jelenlét

Előnyt jelent

  • >5 év szakmai tapasztalat
  • logisztikai/szállítmányozási cégnél szerzett tapasztalat
  • azonnali kezdés

Amit kínálunk

  • teljes munkaidős állás, határozatlan idejű munkaszerződéssel, 3 hónap próbaidő kikötésével
  • szakmai fejlődési lehetőség
  • stabil, megbízható háttér egy 30+ év magyar és 100+ év külföldi múltra visszatekintő vállalatcsoportnál
  • hosszú távú munkalehetőség
  • kiszámítható munkarend
  • versenyképes fizetés, cafetéria
  • szakmai képzések, továbbképzések támogatása
  • kellemes irodai környezet, családias hangulat
  • dolgozói parkoló
  • havonta egyszer gyümölcsnap
  • évente csapatépítő program

 

Egyéb:

  • munkavégzés helye: Budaörs – Ipartelep
  • Kérjük fizetési igény megjelölését!

Munkahelyi extrák

  • Céges rendezvények
  • Parkoló

Céginformáció

Osztrák tulajdonban lévő cégcsoport keres munkatársat HR generalista és TB ügyintéző munkakörbe Budaörsre.

JELENTKEZEM