Beérkező telefonhívások és e-mailek kezelése, ügyfélmegkeresések megválaszolása szóban és írásban
Rendelések feldolgozása és nyomon követése SAP rendszerben, problémák kezelése
Panaszkezelés, válaszok előkészítése és továbbítása jóváhagyást követően
Riportok készítése és elemzése, fejlesztési javaslatok megfogalmazása, aktív részvétel problémamegoldó folyamatokban
Együttműködés különböző belső osztályokkal, a helyi logisztikai partnerrel és a külföldi logisztikai központtal
Elvárások
Középfokú végzettség
Minimum 2-3 év releváns tapasztalat call center/ügyfélszolgálati területen
Folyékony angol nyelvtudás szóban és írásban
Magabiztos MS Office ismeretek
Jó kommunikációs és problémamegoldó készség, empatikus hozzáállás
Képesség a hatékony multitaskingra
Proaktív, fejlődésre nyitott szemlélet
Pontos, hatékony munkavégzés
Előnyt jelent
Felsőfokú végzettség
Egészségügyi területen szerzett releváns tapasztalat
SAP és CRM rendszer használatában szerzett tapasztalat
Amit kínálunk
Cafeteria
Távmunka költségtérítés
Hibrid munkavégzési lehetőség
Munkába járás támogatás
Stabil vállalati háttér
Támogató kollégák
Céginformáció
Partnerünk egy globális egészségügyi technológiai vállalat, amely innovatív eszközöket és terápiákat fejleszt és kínál többek között szív- és érrendszeri, neurológiai, diabetes és ortopédiai területeken.
Jelentkezés módja
A "Jelentkezem" gombra való kattintás után kérjük csatolja magyar nyelvű fényképes önéletrajzát.