Customer service specialist

Pest megye

Feladatok

  • Beérkező telefonhívások és e-mailek kezelése, ügyfélmegkeresések megválaszolása szóban és írásban
  • Rendelések feldolgozása és nyomon követése SAP rendszerben, problémák kezelése
  • Panaszkezelés, válaszok előkészítése és továbbítása jóváhagyást követően
  • Riportok készítése és elemzése, fejlesztési javaslatok megfogalmazása, aktív részvétel problémamegoldó folyamatokban
  • Együttműködés különböző belső osztályokkal, a helyi logisztikai partnerrel és a külföldi logisztikai központtal

Elvárások

  • Középfokú végzettség
  • Minimum 2-3 év releváns tapasztalat call center/ügyfélszolgálati területen
  • Folyékony angol nyelvtudás szóban és írásban
  • Magabiztos MS Office ismeretek
  • Jó kommunikációs és problémamegoldó készség, empatikus hozzáállás
  • Képesség a hatékony multitaskingra
  • Proaktív, fejlődésre nyitott szemlélet
  • Pontos, hatékony munkavégzés

Előnyt jelent

  • Felsőfokú végzettség
  • Egészségügyi területen szerzett releváns tapasztalat
  • SAP és CRM rendszer használatában szerzett tapasztalat

Amit kínálunk

  • Cafeteria
  • Távmunka költségtérítés
  • Hibrid munkavégzési lehetőség
  • Munkába járás támogatás
  • Stabil vállalati háttér
  • Támogató kollégák

Céginformáció

Partnerünk egy globális egészségügyi technológiai vállalat, amely innovatív eszközöket és terápiákat fejleszt és kínál többek között szív- és érrendszeri, neurológiai, diabetes és ortopédiai területeken.

Jelentkezés módja

A "Jelentkezem" gombra való kattintás után kérjük csatolja magyar nyelvű fényképes önéletrajzát.

JELENTKEZEM