Bér és TB ügyintéző (junior és medior)

 

Junior pozícióhoz tartozó feladatok:

  • ügyfelektől érkező adatok rögzítése és ellenőrzése
  • bérügyviteli feladatok ellátása: dokumentált és ellenőrzött input adatok alapján számfejtés, a szükséges kontrolszámítások elvégzése, az előírt dokumentumok előállítása
  • adatszolgáltatás a megrendelő felé a szerződésben foglaltaknak megfelelően
  • kötelező ellenőrzések végrehajtása, az ellenőrzés dokumentálása
  • együttműködés a bér és TB adatszolgáltatást végző csoporttagokkal a teljes számfejtési folyamat egységes működése érdekében

Medior pozícióhoz tartozó feladatok:

  • bérszámfejtési és TB számfejtési feladatok teljes körű ellátása
  • bérszámfejtéshez kapcsolódó adatszolgáltatások, bevallások, jelentések, kimutatások, statisztikák készítése
  • cafeteria rendszeren keresztül igényelt juttatásokkal összefüggő feladatok elvégzése
  • ügyféltámogatási feladatok ellátása
  • kapcsolattartás az ügyfelekkel és a hatóságokkal

Fontos számodra a folyamatos szakmai fejlődés, s szívesen előrelépnél egy még felelősségteljesebb pozícióba? Akkor várjuk jelentkezésed Magyarország piacvezető bér- és humánügyviteli szoftverfejlesztőjéhez és szolgáltatójához!

Junior pozícióhoz tartozó elvárások:

  • befejezett bér és TB ügyintéző tanulmányok
  • 1 év tapasztalat bérszámfejtésben és TB ügyintézésben
  • felhasználói szintű MS Office ismeretek
  • tanulásra, fejlődésre való igény
  • pontos, precíz munkavégzés

Medior pozícióhoz tartozó elvárások:

  • bér és TB ügyintéző OKJ-s végzettség (befejezett tanulmányok!)
  • teljes körű bérszámfejtésben szerzett 2-4 év szakmai tapasztalat
  • TB ügyintézésben szerzett minimum 2-4 év szakmai tapasztalat
  • jogszabályok ismerete és gyakorlati alkalmazásukra való képesség
  • felhasználói szintű MS Office ismeretek

Előnyt jelent:

  • felsőfokú bér- és társadalombiztosítási ügyintézői végzettség
  • angol nyelvtudás
  • bér és humánügyviteli szolgáltatói területen szerzett tapasztalat
  • számviteli ismeretek
  • Nexon programok ismerete
  • versenyképes alapbér
  • cafeteria
  • folyamatos szakmai képzések
  • fejlődési és előrelépési lehetőség
  • Budapest 13. kerületében történő munkavégzés modern irodai környezetben Újpest-városkaputól nem messze
  • hétköznap 8:00 és 16:30 közötti munkavégzés
  • heti 2 nap home office lehetőség
  • határozatlan idejű munkaszerződés
  • gördülékeny betanulás a senior kollégák segítségével

 

Munkavégzés helye

Budapest

 

Cégnév: EasyHiring Services Kft.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
HASONLÓ ÁLLÁSOK