Feladatok

1. Digitális hirdetések kezelése és optimalizálása:
   ○ Facebook, Instagram, esetenként Linkedin és TikTok kampányok tervezése, beállítása és napi szintű kezelése.
   ○ Hirdetési keretek hatékony felhasználása
2. Hirdetési stratégiák kidolgozása:
   ○ Kampánycélok alapján a megfelelő hirdetési formátumok és célzási beállítások megtervezése.
   ○ Javaslatok kidolgozása a hirdetési kreatívokra és üzenetekre, az ügyfél stratégiájával összhangban.
   ○ Kreatív csapat briefelése
3. Adatok elemzése és riportálás:
   ○ Kampány eredmények folyamatos monitorozása, elemzése és optimalizálása (pl. CTR, CPC, konverziós  arányok).
   ○ Részletes riportok készítése az ügyfél és a belső csapat számára.
4. Tesztelés és újítások:
   ○ A/B tesztek futtatása a kampányhatékonyság növelése érdekében.
   ○ Új hirdetési eszközök és trendek követése, innovatív megoldások alkalmazása.
5. Csapatmunka és ügyfélkapcsolat:
   ○ Szoros együttműködés az ügyfélkapcsolati, stratégiai és kreatív csapatokkal.Az ügyfelek hirdetési igényeinek megértése és ezek megvalósítása.

Elvárások

  • Tapasztalat a digitális hirdetések kezelésében (Meta Ads. Google Ads, TikTok Ads előny),
  • Analitikus gondolkodás és adatvezérelt szemlélet,
  • Magas szintű precizitás és problémamegoldó képesség,
  • Jó kommunikációs készség, csapatjátékos hozzáállás.

Előnyt jelent

1. Nemzetközi márkák kezelésében szerzett tapasztalat.
2. Platformspecifikus szakértelem: Mélyebb ismeretek valamelyik specifikus platform hirdetési eszközeiben (pl. TikTok Ads, Meta Ads Manager haladó szintű használata).
3. Adatvezérelt szemlélet és analitikai eszközök ismerete: Google Analytics, Meta pixel, konverziókövetési rendszerek, vagy más analitikai szoftverek alkalmazásában szerzett tapasztalat.
4. Haladó Excel vagy egyéb adatkezelési szoftverek ismerete: Különösen, ha a kampány adatokat saját rendszerekben kell kezelni, vagy bonyolultabb riportokat kell készíteni.
5. Angol nyelvtudás: Erős írásbeli és szóbeli angol nyelvtudás az ügyfélkommunikáció vagy nemzetközi csapatokkal való együttműködés érdekében.
6. Digitális trendek ismerete: Érdeklődés az új technológiák és megoldások iránt (pl. AI-alapú megoldások a hirdetésoptimalizálásban).
7. Kreatív gondolkodás és proaktivitás: Ha már korábban is hoztál innovatív ötleteket a kampányok sikeresebbé tételére

Amit kínálunk

  • Biztos szakmai és anyagi háttér, a szektorban bejelentett, versenyképes fizetést adunk
  • Nagy nemzetközi ügyfelekkel is találkozhatsz
  • Gyors fejlődést és szakmai előrelépést biztosítunk
  • Tagja lehetsz egy vidám, összetartó, barátságos, dinamikus és teljesítményorientált csapatnak
  • Lendületes, fiatalos munkakörnyezetben dolgozhat
  • Kutyabarát munkahely vagyunk
  • Home office lehetőség is van nálunk (próbaidőt követően havi 10 nap)

Munkahelyi extrák

  • Kutyabarát
  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

Spice communication Kft magyar tulajdonú, integrált kreatív ügynökség 2004 óta, amely tapasztalatát, forgalmát tekintve nagynak számít, azonban megtartotta rugalmasságát és friss kreatív ötleteit, így könnyedén felveszi a versenyt a kisebb ügynökségekkel is. Lead ügynöksége vagyunk: SPAR, Savencia, Stihl, Supershop, Cofidis, Nagyi Titka, Hervis, Kéri Pharma. Akik bizalmat szavaznak nekünk évek óta: Wienerberger, Szimpatika, Pernod Ricard, Mokate, Loyd, Yettel, Primőr cosmetics, Haleon, Audi, Porsche Hungária.

Jelentkezés módja

Amennyiben szívesen megismernéd bővebben a pozíciót és minket egy jóhangulatú interjún akkor a "Jelentkezem" gombra kattintva, kérlek küld el önéletrajzod, fizetési igényed feltüntetésével!

JELENTKEZEM