Feladatok

- Elsősorban TB ügyintézés, ellátások igénylése, számfejtése a fő feladat
- Személyügyi adminisztráció naprakész vezetése
- Kapcsolattartás az illetékes hatóságokkal, vonatkozó jogszabályi előírások teljesítése és ügyfél érdekek szem előtt tartása
- Hatósági ügyintézési felületeken való munkavégzés
- A területet érintő szabályok, törvényi előírások nyomon követése, gyakorlati alkalmazása

Elvárások

- Társadalombiztosítási szakelőadói végzettség
- Minimum 2 év TB ügyintéző szakmai tapasztalat
- MS Office magabiztos, felhasználói szintű ismerete (elsősorban Excel)
- Ügyfélorientált hozzáállás
- Kiváló kommunikációs, magas szintű problémamegoldó készség
- Munkaügyi- és TB-jogszabályok naprakész ismerete

Előnyt jelent

- Angol nyelvismeret
- Budapesti vagy közeli lakóhely
- Irodai bejárás vállalása (heti 5 nap)

Amit kínálunk

- Hosszú távú munkalehetőség
- Azonnali munkakezdés
- Fejlődési lehetőségek és szakmai előrelépés
- 8 órás munkavégzés irodai környezetben a Nagyvárad tér közelében
- Cég és ügyfelek általi elismerés és megbecsülés

Céginformáció

22 éves múlttal rendelkező Könyvelő és Adótanácsadói Iroda várja új munkatársát csapatába.
Csapatuk sikerét a személyes, irodán belüli összedolgozás, spontán helyzetekben gyors és összeadott tudásuk adja, így home office-ra nincs lehetőség.

Jelentkezés módja

A "Jelentkezés" gomb megnyomása után csatolja magyar nyelvű önéletrajzát!
Cégnév: Action Solutions Humán Szolgáltató Kft.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
FRISS HASONLÓ ÁLLÁSOK
E-MAILBEN

A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.

HASONLÓ ÁLLÁSOK
Bérszámfejtő Bács-Kiskun megye

Tevékenységek, amelyekben számítunk a szakértelmedre: Bérelszámolás Idegen nyelvű havi jelentések készítése Havi riportok készítése az anyavállalat ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE