BECK AND PARTNERS Kft.
Partnerünk immáron 30 éve meghatározó szereplőjeként van jelen az ipari épületautomatizálás területén, ami azt jelenti, hogy olyan nagy volumenű projektben vett részt, mint a MOL Campus, BOG Hotel és Irodaház, Seiren autókárpit gyártóüzem, Toray szeparátorfólia gyártóüzem, Nestlé állateledel gyár vagy Ózon Hotel & Luxury Villas.

Számukra keresünk új munkatársat a következő munkakörbe:

Pénzügyi és HR asszisztens

Főbb feladatok, munkák:

  • A több területen való mozgás, mint a pénzügyi és humán terület számodra izgalmat és lehetőséget jelentsen
  • Támogatásodat abban, hogy a vállalat pénzügyei mindig naprakészek legyenek (bejövő szállítói nem anyag számlák iktatásában, alvállalkozói számlák rögzítésében és eseti könyvelésében továbbá, havi ÁFA záráshoz szükséges számlák rögzítése és könyvelése, határidőre történő összegyűjtése, zárással kapcsolatos javítások elkészítése)
  • Pontosságot a különböző kimutatások vezetésében
  • Hatékony kommunikációt a kollégákkal, a könyvelő-, és a képző cégekkel
  • Precizitásodat a megrendelői hitelképesség, a számlákhoz kapcsolódó szerződések, teljesítési igazolások ellenőrzésében, jóteljesítési és garanciális visszatartások kiváltásának nyomon követésében, dokumentumok kezelésében
  • HR területen a kreativitásodra az álláshirdetések megírásában
  • Kitartásodra és kommunikációs hatékonyságodra a toborzási projektekben való részvételed során (jelöltek telefonos előszűrése, interjúk szervezése)
  • Mindkét területen biztosítsd az átláthatóságot a dokumentumok rendszeres lefűzésével és rendszerezésével (Pénzügyi területen: dokumentumok sorszám és időrendbeli lefűzése, irattározása, archiválása, HR területen: személyügyi anyagok, jelöltadatbázis kezelése - dolgozói adattáblák naprakészen tartása)
  • Képzésszervezésben való aktív közreműködésedre, hogy fejlődésben tartsák a kollégákat, akik tudásra éhesek
  • A határidőkben való otthonos mozgásodra, hiszen Te is úgy gondolod, hogy ez segíti és keretet ad a munkádnak
  • Mindezen feladatok teljesítéséhez, kimutatások elkészítéshez, számlák rögzítéséhez a Navision (Business Central) vállalatirányítási rendszer lesz a segítségedre, melynek használatában való jártasságod, ha van örömmel veszik. A külsős könyvelő cég és Te is mindent ebben fogsz majd rögzíteni. Ha nem találkoztál még vele se aggódj használatát belső oktatás keretében elsajátíthatod

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Minimum középfokú pénzügyi végzettség,
  • Magasfokú MS Office használat (word, excel)
  • Angol alapszintű nyelvtudás
  • 2-3 év adminisztratív területen szerzett tapasztalat

Amit kínálunk:

  • Mert a munkádat és szakmai fejlődésedet a belépésedtől kezdve segítik. Ha úgy érzed, van olyan terület, amely fejlesztésre szorul, éves képzési tervük keretében ezeket az igényeket felszínre hozhatod, aminek megvalósítását aztán örömmel támogatják (szakmai konferencián való részvétel, nyelvi képzés, stb.)
  • Mert, vezetőik közvetlen kapcsolatban vannak a csapat összes tagjával, nyitott ajtókkal várnak mindenkit
  • Mert csapatuk barátságos, családias hangulatban dolgozik együtt, figyelnek a támogató légkör folyamatos fenntartására
  • Mert náluk együtt dolgoznak a pályakezdők és a tapasztalt kollégák, így remekül kiegészítik egymást, mindenki tanulhat mindenkitől
  • Mert cégük stabil lábakon áll, stratégiában gondolkodnak, így a piaci változásokra gyorsan tudnak reagálni, emiatt hosszú távon számíthatsz rájuk
  • Náluk minden területen olyan kollégákkal fogsz találkozni, akiknek a fókusz mindig a megoldáskeresésen, a pontos információ megosztásán és egymás segítésén van
  • A szakmai kihívásokon és szuper csapaton felül olyan bérezési csomagot állítottak össze neked, amely az élet minden területén hozzáad a minőség életedhez
  • Kimagasló éves cafeteria keretet (évi bruttó 1.040.791 Ft, amelynek elemeiből szabadon választhatsz (most az egyik legnépszerűbb, hogy ha van, a hiteledet is ebből finanszírozhatod, de egyéb más lehetőségek is rendelkezésre állnak – SZÉP kártya, kultúra) + havi 40.000 Ft Edenred utalvány
  • Partnerünk gondol a nyugdíjas évekre, ezért nyugdíj megtakarítást is biztosít részedre
  • Egészségbiztosítás keretében orvosi ellátásban is részesülhetsz, amelynek óriási előnye, hogy rövid időn belül jutsz vizsgálati időponthoz és minőségi ellátáshoz, mert fontos az egészséged
  • Egészségpénztári tagságot, amit számos dologra használhatsz fel
  • Cég által biztosított laptop, telefon korlátlanul használható
  • 60 fős csapatuk több, mint 1000 négyeztméteres telephelyen tevékenykedik nap mint nap, ahol az elosztószekrény-gyártás is helyet kap. Az Örs vezér terétől pár perc távolságra vannak, ingyenesen tudsz parkolni, ha autóval érkezel

Állás, munka területe(i):

  • HR, Munkaügy
  • HR adminisztráció
  • Pénzügy, Könyvelés
  • Pénzügyi asszisztens, Munkatárs
  • Számviteli munkatárs

Egyéb információ:

  • Munkavégzés pontos helye: Budapest X. Kerületi telephely
Cégnév: Beck and Partners - Állás Kft.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
FRISS HASONLÓ ÁLLÁSOK
E-MAILBEN

A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.

HASONLÓ ÁLLÁSOK
HR asszisztens Fejér megye

Partnerünk egy hatvani elektronikai cég, melynek támogató közössége folyamatos fejlődést kínál. A magas színvonalú munkához modern, tiszta munkakörnyezetet, ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE
HR asszisztens Baranya megye

Toborzás-kiválasztás, beléptetés és kiléptetés folyamatának kézben tartása Teljeskörű munkaügyi és HR adminisztráció, munkaügyi dokumentációk ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE
HR assistant Pest megye

Job summary: The Human Resources Assistant will perform administrative tasks and services to support effective and efficient operations ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE