Az általad képviselt gyártó termékeinek/szolgáltatásainak/liszenszelési struktúrájának magasszintű ismerete és azok képviselete a partnerek felé.
A releváns gyártókkal és a meglévő partneri körrel való napi szintű kapcsolattartás, partneri konzultációk (email-en, online és telefonon)
Új partnerszerzés, regisztrációs folyamatok támogatása, felhasználói/rendelési portálok ismerete, kezelése és megismertetése a partnerekkel (pl: Ingram Micro Cloud Marketplace, Microsoft Partner Center, gyártói portálok, stb.)
Megfelelő árazás házon belüli és önálló egyeztetése, árlisták kezelése, ez alapján ajánlatok készítése és azok folyamatos után követése, fordulós szerződések proaktív kezelése
Licence kezelési folyamatok (pl. törlések, új rendelések, stb.) folyamatos és hiánytalan kommunikációja a gyártó felé
Napi szintű operatív partnertámogatói feladatok (support ügyek kezelése, ticketing rendszer használata
A munkáltató érdekeinek képviselete gyártó és vevők felé.
Szakmai és kereskedelmi támogatás/tréning nyújtása a házon belüli értékesítők és vevők számára a releváns Cloud szolgáltatásokra vonatkozóan.
Hatékony együttműködés a cég más csoportjaival.
A bevételek, valamint az ügyfélkör, illetve partnereink elégedettségének folyamatos növelése, fejlesztése
Elvárások:
Olyan kollégát keresnek, aki IT vagy Telco szegmensben Ügyfélszolgálatos, Termékmenedzser vagy Értékesítő munkakörben rendelkezik tapasztalattal, szívesen foglalkozik partnerhálózat támogatásával és építésével (aktív napi kapcsolat több csatornán) emellett pedig komfortosan bánik a Microsoft üzleti alkalmazásaival mindennapi munkája során (MS Office, MS Dynamics).