HR Admin Specialist

Responsibilities

  • Providing support, insight and explanation on HR systems as well as advisory and administrative activities in one or more main area of HR business processes and employee lifecycle events;
  • Providing customer service on HR related activities, such as inquiry resolution, request management, and troubleshooting;
  • Supporting the embedding of the new ways of working, actively participating in the development and implementation of continuous improvement initiatives;
  • Behaving as role model to team members, showing positive and flexible attitude;
  • Developing and managing key stakeholder relationships in a proactive and customer outcomes focused way;
  • Building relationships with HR colleagues within the organization as well as with customers to ensure ongoing service delivery effectiveness.

Munkavégzés helye

Budapest XIII. kerület

 

Cégnév: EasyHiring Services Kft.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
HASONLÓ ÁLLÁSOK
HR Admin - Team Leader Borsod-Abaúj-Zemplén megye

A HR Adminisztratív szakmai területre (Keleti régió) vonatkozó teljes körű operatív felelősség/koordinálás (13fő) Munkavállalói elégedettség ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE
HR adminisztrátor Tolna megye

A VOLÁNBUSZ Zrt. közel 100 éves múlttal, 65 járműfenntartási és 70 forgalmi telephellyel rendelkező, országosan működő, stabil hátterű, ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE