Bérszámfejtő és TB ügyintéző (teljes- vagy részmunkaidő)

RUGALMASSÁG - HOME OFFICE - FEJLŐDÉSI LEHETŐSÉG ÉS KARRIERÚT - SZAKMAI TOVÁBBKÉPZÉSEK - MAGAS FOKÚ SZAKÉRTELEM

Ismerj meg minket:

Szívesen csatlakoznál a több, mint 30 éve működő, legnagyobb magyar tulajdonban lévő könyvvizsgáló és tanácsadó multihoz, ahol sikerünk kulcsa a közösség, tudás és teljesítmény? A BDO egy nemzetközi hátterű cég, amely közel 170 országban van jelen, ám az irodák helyi stratégiai döntések alapján működnek, így reagálva leggyorsabban az adott gazdasági eseményekre. Magyarországon 6 üzletágunkkal az egyik legszélesebb szolgáltatási palettát kínáljuk ügyfeleink számára. Fontosnak tartjuk az emberközpontúságot, az újításokra való nyitottságot és a kiváló minőségű szolgáltatás fenntartását.

Less be a kulisszák mögé:

„Szeretek elgondolkodni összetett kérdéseken és szeretem az adminisztrációs feladatokat is. A bérszámfejtésben mind a kettő benne van, ezért pont megfelelő számomra. A BDO-nál nagyon tetszik a kolléganőim és a csoportvezetők hozzáállása, kedvessége és segítőkészsége, úgy érzem igazi csapat vagyunk, ami nagyban megkönnyíti a mindennapjaimat.” – Kriszta, junior bérszámfejtési csoportvezető

Tudj meg többet a pozícióról:

Bérszámfejtő végzettséged mellett széles körű szakmai tapasztatot is szereztél? Dinamikus, rugalmas és önálló vagy, továbbá jól priorizálsz, tartod az időhatárokat és ügyfél-orientált a gondolkodásmódod? Ha a válaszod IGEN, akkor Te vagy a mi emberünk!

Feladataid közé tartozna:

  • Teljes körű bérszámfejtés és TB ügyintézés
  • Bevallások, riportok, statisztikák készítése
  • Munkaviszony létesítésével, megszüntetésével kapcsolatos teljes körű ügyintézés
  • Igény esetén a folyamatok felülvizsgálata, fejlesztése

Ami szükséges, hogy sikeres legyél a pozícióban:

  • Minimum középfokú szakirányú végzettség (TB-, és bérügyintézői)
  • 3+ év teljes körű bérszámfejtésben szerzett tapasztalat
  • Word, Excel felhasználói szintű ismerete
  • Önálló, precíz és lelkiismeretes munkavégzés
  • Ügyfél-orientált szemlélet
  • Előny a Kulcs-Soft program ismerete 

Ismerd meg a munkakörülményeket:

  • Telefont és laptopot biztosítunk, hogy hatékonyan tudj dolgozni otthonról is.
  • Irodánkat a X. kerületben könnyen megközelíthető helyen, a 3-as metró, és több villamos, illetve busz vonalán éred el. Autóval járnál? Parkolási lehetőséget is biztosítunk!
  • Irodaházunkban étterem, a közelben pedig két bevásárlóközpont vár Rád, akár munkatársi kedvezményekkel. A nap folyamán pedig szolgáld ki és frissítsd fel magad egy finom kávéval vagy teával! 

 

Csatlakozz a BDO-hoz, tanulj, fejlődj és építsd velünk a karriered! 

Állás, munka területe(i):

  • HR, Munkaügy
  • Bérszámfejtés, TB ügyintézés

Szükséges tapasztalat:

  • 3-5 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Középiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Nem igényel nyelvtudást

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő
  • Részmunkaidő
  • Alkalmazotti jogviszony

Munkavégzés helye:

Budapest

JELENTKEZÉS MÓDJA:

Jelentkezni a "Jelentkezem" gombra kattintva lehet.

Cégnév: BDO Mo. Vagyonkezelő és Szolg. Kft.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
HASONLÓ ÁLLÁSOK