Back office munkatárs befektetési alapkezelés

Pest megye
content-header

Céginformáció

Partnerünk egy magyar tulajdonú vállalat, amely 2018 óta kínál professzionális ingatlanbefektetési szolgáltatásokat hazai és nemzetközi magán- és intézményi befektetők számára. Ingatlanalapjaik és bővülő értékpapír-portfóliójuk révén kiegyensúlyozott kockázatú és hozamú lehetőségeket biztosítanak. Családias hangulatú, folyamatosan növekvő csapatukba keressük új kollégájukat.

Feladatok

  • Befektetési alapok nettó eszközértékének kiszámítása és egyeztetése
  • Tranzakciók ellenőrzése, rögzítése és továbbítása külső partnereknek
  • Befektetési jegyekhez kapcsolódó ügyintézés, adatszolgáltatás és jelentések készítése
  • Iratkezelési és adminisztratív feladatok ellátása, dokumentumtár naprakészen tartása
  • Új befektetési alapok létrehozásának aktív támogatása

Elvárások

  • Minimum középfokú gazdasági végzettség - a felsőfokú végzettség előnyt jelent
  • Legalább 3-4 év tapasztalat nettó eszközérték számításában
  • Alapszintű angol nyelvtudás - elsősorban írásbeli kommunikációhoz a nemzetközi partnerekkel
  • Magabiztos felhasználói szintű MS Office ismeretek

Juttatások

  • Versenyképes alapbér, amely igazodik a szakmai tapasztalathoz
  • Lojalitásod megbecsülése – a cégnél eltöltött évek után extra juttatások
  • Irodaház edzőtermének kedvezményes használata
  • Home office lehetőség - heti max. 2 nap home office biztosított a próbaidő letelte után
  • Modern munkakörnyezet és a munkavégzéshez szükséges eszközök biztosítása
  • Budapest, V. kerület - az Arany János utcai metrómegállótól 4 perc sétára
  • Hétfőtől-péntekig 8 órás munkarendben, félórás ebédszünettel

Előnyt jelent

  • Ingatlanalap-kezelőnél szerzett tapasztalat
  • Trasset szoftver használatában szerzett gyakorlat

Jelentkezés módja

Kérjük, pályázatát a jelentkezés gombra kattintva küldje el.

JELENTKEZEM