Szeretnéd tapasztalatodat kamatoztatni egy piacvezető, HR szolgáltató vállalatnál? Pénzügyi-számviteli, SSC területről érkeztél, de szívesen kipróbálnád magad mint HR tanácsadó? Fontos számodra, hogy munkáddal segíts másokat, emellett motiválnak a pörgős feladatok és a kihívás? Az angol nyelv használata sem idegen számodra? Amennyiben IGEN, ez a lehetőség Neked szól!
A Randstad saját csapatába keressük leendő tanácsadó kollégánkat, aki kifejezetten pénzügy-számviteli keresésekben támogatja partnereinket.
recruiter (pénzügy-számvitel területen)
Feladatok
Mik egy Randstad tanácsadó feladatai?
- Ügyfelekkel való folyamatos kapcsolattartás, pozíciók átbeszélése, felvétele, meghirdetése.
- A lehető legszuperebb jelöltek felkutatása a pozíciókra (online, networkön keresztül, bárhonnan)
- Toborzási, kiválasztási projektek teljeskörű menedzsmentje - nagyfokú önállósággal!
- Jelöltek interjúztatása (online/személyesen) és a velük való kapcsolattartás a folyamat kezdetétől a lezárásáig.
- Munkaerőpiac feltérképezése, folyamatos monitorozása, kapcsolati háló építése és aktívan tartása pénzügyi területen.
- Új, potenciális ügyfelekkel való kapcsolatfelvétel és a Randstad szolgáltatásainak bemutatása/értékesítése.
- Lehetőség on-site toborzási projektekben való részvételre rövidebb-hosszabb ideig.
Követelmények
Akkor érdemes jelentkezned, ha:
- Felcsillan a szemed, ha az alábbi szavakat hallod: kihívás, izgalom, változás, tanulás, lehetőség.
- Rendelkezel már - minimum 2-3 év releváns - munkatapasztalattal (pénzügyi/számviteli területen akár kisebb cégeknél, akár SSC/BSC vonalon előny) VAGY recruitment tapasztalattal
- Jól beszélsz angolul és szívesen használod is a nyelvtudásod.
- Lázba hoz a gondolat, hogy minden nap új emberekkel (ügyfelekkel, jelöltekkel) lesz lehetőséged beszélni.
- Szeretnéd megtapasztalni, milyen egy jó csapat részeként, mégis önállóan, de megfelelő támogatással dolgozni.
Amit kínálunk
Miért a Randstad-ot válaszd?
- Multi cég vagyunk, de itt mégis mindenki ismer mindenkit.
- A gyorsan növekvő üzletünk miatt fejlődhetsz, igazi karrierlehetőség áll előtted.
- Ha más területről (pénzügy/számvitel, SSC előny) érkeztél, karrierváltó vagy, nálunk megtanulhatsz egy új szakmát!
- A teljesítményeddel arányos jövedelem mellett cafeteria vár rád.
- Home office és rugalmas munkavégzés jellemző, irodánk a 13. kerületben található
- Napi nyolc órában pörgősen dolgozunk, de utána együtt bulizunk, szeretjük a családi programokat, tiszteljük egymás szabadidejét.
Munkavégzés helye
Budapest