Légy részese egy piacvezető csapatnak! A Laptopszaki Magyarország egyik vezető cége, amely kifejezett laptop tartozékok és alkatrészek webes kereskedelmével és laptopok szervizelésével foglalkozik.

2011-ben 3 fős startupként indultunk, mára a 21 fős csapatunkkal évente kb. 50.000 laptop tulajdonosnak nyújtunk barátságos, gyors és szakértő segítséget, hogy minél kevesebb ideig kelljen nélkülözniük a laptopjukat, ha probléma adódik vele.

Büszkék vagyunk rá, hogy 2018-ban bekerültünk a TOP 100 szerethető munkahely közé, így a Laptopszaki is elnyerte a "Szerethető munkahelyek" díjat.

Növekedés miatt bővül a csapatunk, ezért új pozíciót hirdetünk meg a következő munkakörbe:

Recruiter/HR munkatárs

A FELADATRÓL RÖVIDEN:

Recruiter/HR munkatársként a munkád nagyobb része az lesz, hogy új kollégákkal bővítsd a szervezetünket. Nálunk a toborzás-kiválasztás elsősorban minőségi alapon történik, azaz alaposak vagyunk az önéletrajzok szűrésében és a kiválasztás teljes folyamatában, mert egy kis szervezetben fontos szerepe van minden kollégának, és mi egy klassz és eredményes vállalkozást építünk már 12 éve. 

Akkor leszel sikeres ebben a pozícióban, ha proaktív vagy és jó emberismerő képességekkel rendelkezel, és akkor végzed jól a munkád, ha a kijelölt határidők tartásával eredményes és emberileg is a csapatba illő kollégákkal bővíted a szervezetet, és közben a vezetőkkel együttműködve dolgozol a megtartáson is.

A Recruiter/HR munkatárs egy klassz, kihívásokkal teli, a Laptopszaki számára stratégiai fontosságú, valódi értéket teremtő pozíció. Csatlakozz a csapatunkhoz! 

EZEK LESZNEK A FELADATAID

  • Toborzási és kiválasztás
    • Hirdetések elkészítése, feladása vagy kapcsolatfelvétel a toborzó céggel
    • Beérkező önéletrajzok értékelése
    • Első fordulós interjúk szervezése, levezetése
    • Második fordulós interjúk szervezése, levezetése a szakmai vezetőkkel
    • Próbanapok szervezése, szerződések előkészítése
    • Onbaroding és utókövetés
    • Munkaerő-adatbázis folyamatos karbantartása
       
  • Employer branding
    • Megtartási feladatok managelése,
    • Általános HR kommunikáció a kollégák felé,
    • Csapatépítők szervezése,
    • Elégedettségi felmérések
       
  • HR adminisztráció
    • Nyilvántartások, mutatók és riportok naprakészen tartása,
    • SOP-k, szabályzatok ellenőrzése, felülvizsgálata a szakmai vezetővel
    • Szerződések és munkaügyi dokumentumok készítése, ellenőrzése

AMIT KÍNÁLUNK A MUNKÁDÉRT CSERÉBE:

  • Minden kiszámítható, korrekt és biztonságos: a fizetésed teljesen bejelentett, mindig percre pontosan érkezik (A cég Bisnode AAA minősítésű pénzügyileg)
  • Fix alapbéred lesz, kiegészülve bónuszokkal és cafetériával
  • Kiszámítható a munkaidőd: ritka a túlóra, ezért kellő időd marad a pihenésre és a családodra
  • Home office lehetőség (hibrid munkavégzés)
  • A szabadság valóban szabadság, és pihenés (pl.: a nyári 2 hét egybefüggő szabadságodon egyszer sem kell felvenned a telefont, vagy e-mailt nézned)
  • Céges laptop, céges telefonszám, lebeszélhető kerettel
  • Innovatív vezetőség, folyamatosan fejlődő cég és folyamatok (nem kell 12 osztályvezetőn átmennie egy új javaslatnak)
  • Barátságos a légkör, jófej társaság, akik közé jó bejárni
  • Születésnapodra extra szabadságot kapsz a cégtől
  • Dolgozói kedvezményt kapsz az általunk forgalmazott termékekre
  • Minden hónap utolsó pénteki napján közösen reggelizünk és rendszeresen csapatépítő programokra járunk

AMIT KÉRÜNK:

Mostanra valószínűleg rájöttél, hogy ez a hirdetés nem olyan, mint a többi. A cég kultúránk, a csapat, és az ambícióink is eltérnek a megszokottól. A családias, innovatív KKV hangulat előnyei mellett számunkra üzletileg az a legfontosabb, hogy végezd eredményesen és megbízhatóan a munkád, és legyenek meg az eredményességhez szükséges készségeid (ezt az interjún csekkoljuk, és az onboarding/próbaidő végére 100%-ig meggyőződünk róla)

  • Felsőfokú végzettséggel rendelkezel
  • Min. 2 év tapasztalatod van toborzás, kiválasztásban (elsősorban minőségi alapon)
  • Jó emberismerő képességgel rendelkezel
  • Problémamegoldó, proaktív személyiséggel rendelkezel
  • Jó kommunikációs készségekkel rendelkezel szóban és írásban is
  • MS Office ismeret (Excel, Word, PP)
  • Szeretsz jó társaságban lenni és neked is fontos, hogy egy jó csapatban dolgozz minden nap

ELŐNNYEL INDULSZ A PÁLYÁZÓK KÖZÖTT, HA:

  • Van angol nyelvtudásod

Munkavégzés helye:

1117 Budapest, Október huszonharmadika utca 14

Állás, munka területe(i):

  • HR, Munkaügy
  • HR adminisztráció
  • Toborzás, Kiválasztás

Jelentkezés módja:

Jelentkezni a "Jelentkezem" gombra kattintva lehet.

Cégnév: Laptopszaki Kft.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
FRISS HASONLÓ ÁLLÁSOK
E-MAILBEN

A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.

HASONLÓ ÁLLÁSOK
Személyügyi munkatárs Pest megye

teljes körű bér- és kifizetőhelyi társadalombiztosítási ügyintézési feladatok ellátása törvényi szabályozások, változások nyomon követése munkaidő-nyilvántartó ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE