
Légy részese egy piacvezető csapatnak! A Laptopszaki Magyarország egyik vezető cége, amely kifejezett laptop tartozékok és alkatrészek webes kereskedelmével és laptopok szervizelésével foglalkozik.
2011-ben 3 fős startupként indultunk, mára a 21 fős csapatunkkal évente kb. 50.000 laptop tulajdonosnak nyújtunk barátságos, gyors és szakértő segítséget, hogy minél kevesebb ideig kelljen nélkülözniük a laptopjukat, ha probléma adódik vele.
Büszkék vagyunk rá, hogy 2018-ban bekerültünk a TOP 100 szerethető munkahely közé, így a Laptopszaki is elnyerte a "Szerethető munkahelyek" díjat.
Növekedés miatt bővül a csapatunk, ezért új pozíciót hirdetünk meg a következő munkakörbe:
Recruiter/HR munkatárs
A FELADATRÓL RÖVIDEN:
Recruiter/HR munkatársként a munkád nagyobb része az lesz, hogy új kollégákkal bővítsd a szervezetünket. Nálunk a toborzás-kiválasztás elsősorban minőségi alapon történik, azaz alaposak vagyunk az önéletrajzok szűrésében és a kiválasztás teljes folyamatában, mert egy kis szervezetben fontos szerepe van minden kollégának, és mi egy klassz és eredményes vállalkozást építünk már 12 éve.
Akkor leszel sikeres ebben a pozícióban, ha proaktív vagy és jó emberismerő képességekkel rendelkezel, és akkor végzed jól a munkád, ha a kijelölt határidők tartásával eredményes és emberileg is a csapatba illő kollégákkal bővíted a szervezetet, és közben a vezetőkkel együttműködve dolgozol a megtartáson is.
A Recruiter/HR munkatárs egy klassz, kihívásokkal teli, a Laptopszaki számára stratégiai fontosságú, valódi értéket teremtő pozíció. Csatlakozz a csapatunkhoz!
EZEK LESZNEK A FELADATAID
- Toborzási és kiválasztás
- Hirdetések elkészítése, feladása vagy kapcsolatfelvétel a toborzó céggel
- Beérkező önéletrajzok értékelése
- Első fordulós interjúk szervezése, levezetése
- Második fordulós interjúk szervezése, levezetése a szakmai vezetőkkel
- Próbanapok szervezése, szerződések előkészítése
- Onbaroding és utókövetés
- Munkaerő-adatbázis folyamatos karbantartása
- Employer branding
- Megtartási feladatok managelése,
- Általános HR kommunikáció a kollégák felé,
- Csapatépítők szervezése,
- Elégedettségi felmérések
- HR adminisztráció
- Nyilvántartások, mutatók és riportok naprakészen tartása,
- SOP-k, szabályzatok ellenőrzése, felülvizsgálata a szakmai vezetővel
- Szerződések és munkaügyi dokumentumok készítése, ellenőrzése
AMIT KÍNÁLUNK A MUNKÁDÉRT CSERÉBE:
- Minden kiszámítható, korrekt és biztonságos: a fizetésed teljesen bejelentett, mindig percre pontosan érkezik (A cég Bisnode AAA minősítésű pénzügyileg)
- Fix alapbéred lesz, kiegészülve bónuszokkal és cafetériával
- Kiszámítható a munkaidőd: ritka a túlóra, ezért kellő időd marad a pihenésre és a családodra
- Home office lehetőség (hibrid munkavégzés)
- A szabadság valóban szabadság, és pihenés (pl.: a nyári 2 hét egybefüggő szabadságodon egyszer sem kell felvenned a telefont, vagy e-mailt nézned)
- Céges laptop, céges telefonszám, lebeszélhető kerettel
- Innovatív vezetőség, folyamatosan fejlődő cég és folyamatok (nem kell 12 osztályvezetőn átmennie egy új javaslatnak)
- Barátságos a légkör, jófej társaság, akik közé jó bejárni
- Születésnapodra extra szabadságot kapsz a cégtől
- Dolgozói kedvezményt kapsz az általunk forgalmazott termékekre
- Minden hónap utolsó pénteki napján közösen reggelizünk és rendszeresen csapatépítő programokra járunk
AMIT KÉRÜNK:
Mostanra valószínűleg rájöttél, hogy ez a hirdetés nem olyan, mint a többi. A cég kultúránk, a csapat, és az ambícióink is eltérnek a megszokottól. A családias, innovatív KKV hangulat előnyei mellett számunkra üzletileg az a legfontosabb, hogy végezd eredményesen és megbízhatóan a munkád, és legyenek meg az eredményességhez szükséges készségeid (ezt az interjún csekkoljuk, és az onboarding/próbaidő végére 100%-ig meggyőződünk róla)
- Felsőfokú végzettséggel rendelkezel
- Min. 2 év tapasztalatod van toborzás, kiválasztásban (elsősorban minőségi alapon)
- Jó emberismerő képességgel rendelkezel
- Problémamegoldó, proaktív személyiséggel rendelkezel
- Jó kommunikációs készségekkel rendelkezel szóban és írásban is
- MS Office ismeret (Excel, Word, PP)
- Szeretsz jó társaságban lenni és neked is fontos, hogy egy jó csapatban dolgozz minden nap
ELŐNNYEL INDULSZ A PÁLYÁZÓK KÖZÖTT, HA:
- Van angol nyelvtudásod
Munkavégzés helye:
1117 Budapest, Október huszonharmadika utca 14
Állás, munka területe(i):
- HR, Munkaügy
- HR adminisztráció
- Toborzás, Kiválasztás
Jelentkezés módja:
Jelentkezni a "Jelentkezem" gombra kattintva lehet.