Recepciós-irodai asszisztens azonnali kezdéssel

Pest megye

Feladatok

  • Az iroda mindennapi munkájának hatékony támogatása,
  • az ügyvezető, a kollégák és az irodavezető munkájának támogatása,
  • a kimenő és beérkező csomagok, levélpostai küldemények kezelése, iktatása,
  • telefonhívások, e-mailek fogadása, továbbítása, illetve szükség szerinti utókövetése,
  • tárgyaló rendben tartása, a tárgyalók előkészítése megbeszélésekhez,
  • vendégek fogadása, tárgyalások megszervezése,
  • adminisztratív folyamatok támogatása (pl. adatellenőrzés, fénymásolás, scannelés).

Elvárások

  • Azonnali, mihamarabbi kezdés vállalása,
  • legalább középfokú végzettség,
  • adminisztratív területen szerzett tapasztalat,
  • ügyfélközpontúság, megbízhatóság,
  • kiváló kommunikációs készség,
  • problémamegoldó képesség,
  • önálló, proaktív munkavégzés.

Előnyt jelent

  • Aktív angol nyelvtudás,
  • felsőfokú végzettség,
  • banki utalások kezelésének ismerete.

Amit kínálunk

  • Családias, vidám hangulatú csapat,
  • béren kívüli juttatások: ebédrendelés, fitneszterem ingyenes használata,
  • stabil vállalati háttér.

Munkahelyi extrák

  • Céges étkező
  • Zuhanyzási lehetőség
  • Céges rendezvények
  • Sportolási lehetőség
  • Ingyen kávé, üdítő
  • Ingyen ebéd
  • Masszázs

Céginformáció

A Gamax Kft. lelkes és barátságos csapatába keresünk teljes munkaidős recepciós munkatársat adminisztratív és szervezési, ügyvezető asszisztensi feladatok ellátására.

JELENTKEZEM