Vajda Real Estate Kft.
Csatlakozz hozzánk

Recepciós - HR Asszisztens

pozícióba!
A 100% hazai tulajdonban működő Vajda-Papír csoport 20 év alatt hazánkban piacvezetővé vált a higiéniai papírtermékek – toalettpapír, papír zsebkendő, papírtörlő – gyártásában. Ezen időszak alatt azt is elértük, hogy a Munkatársaink által előállított termékeinket már több mint 20 országban vásárolhatják meg a fogyasztók.
Legbüszkébbek a saját tulajdonban lévő, Ooops! márkánkra vagyunk, amely a vásárlói közkedveltségén túl, számtalan szakmai, fenntarthatósági és dizájn díjat elnyert már.
Vajda-Papír csoportnál fontos számunkra környezettudatosság, a fenntartható fejlődés, valamint a folyamatosan bővülő, már 600 fős létszámot meghaladó Munkatársaink mindennapi elégedettsége és elköteleződése.
Sokkal több ez számunkra, mint egyszerű papírmunka. Vajda-Papír: Mi szeretettel gyártunk!

Főbb feladatok, munkák:

  • Látogatók, pályázók üdvözlése, frissítővel kínálása
  • Látogatói dokumentációk elkészítése
  • Posta kezelése: bejövő és kimenő levelek rendezése, kiválogatása, iktatása
  • Rendezvényszervezés
  • Melegétkeztetés teljes körű lebonyolítása, kassza kezelés és elszámolás
  • Munkaruha kiadás, leltár adminisztratív jellegű feladatok elvégzése
  • Céges buszjárattal kapcsolatos kommunikáció, tájékoztatás
  • HR osztály támogatása
  • Leltárokban történő részvétel

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Társalgásszintű angol nyelvtudás (minimum középfok)
  • Legalább középszintű végzettség
  • Hasonló területen szerzett minimum 1-2 éves tapasztalat (recepció, adminisztráció)
  • Magabiztos számítógépes felhasználói ismeretek, főleg MS Office
  • Talpraesettség, jó problémamegoldó készség
  • Energikus, dinamikus, kedves személyiség
  • Képesség az önálló munkavégzésre
  • Microsoft használatában szerzett gyakorlat
  • Ügyfélközpontú hozzáállás

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

Német nyelvtudás

Amit kínálunk:

  • Stabil vállalati háttér
  • Folyamatos szakmai fejlődési lehetőség
  • Biztos, hosszú távú munkalehetőség
  • Dinamikusan fejlődő cég
  • Versenyképes jövedelem, Cafeteria
  • Étkezési támogatás
  • Utazási hozzájárulás
  • Vállalati termékcsomag juttatás

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Recepciós

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Középiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol (Középfok/kommunikációképes szint)

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Egyéb juttatások:

Éves bónusz / mozgóbér, Étkezési jegy, Mobiltelefon, Cafeteria, Nyelvtanulás támogatása

Munkavégzés helye:

7020 Dunaföldvár, Papírgyári utca

Jelentkezés módja:

Angol és magyar nyelvű fényképes önéletrajzzal
Cégnév: VAJDA REAL ESTATE KFT.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
HASONLÓ ÁLLÁSOK
HR asszisztens Pest megye

Az iroda "hibrid” működésének támogatása home office és irodai jelenlét optimalizálása, parkolóhelyek koordinációja A céghez tartozó irodarészlegek ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE