
Feladatok:
- Kiemelt ügyfelek bérszámfejtési feladatainak teljeskörű ellátása
- Bevallási és adatszolgáltatási feladatok ellátása
- A bérszámfejtő kollégák szakmai támogatása
- 08-as bevallások és önellenőrzések elvégzése, határidőre történő beküldése, kapcsolódó dokumentálási és nyilvántartási feladatok ellátása
- NAV folyószámla egyezőség biztosítása
- Főkönyvi bérfeladás elkészítése, teljeskörű egyezőség biztosítása
- Havi zárási és más időszaki kontrollok elvégzése és annak dokumentálása
- Letiltások ellenőrzése, utalások kezelése, egyezőség biztosítása
- Részvétel az ügyfélreklamációs esetek kivizsgálásában, előremutató javaslattétel az előforduló hibák további megelőzése érdekében
- A feladatok ellátásához szükséges jogszabályok, rendelkezések folyamatos figyelése, elsajátítása és alkalmazása
Elvárások:
- Középfokú bérügyintéző és társadalombiztosítási végzettség
- Minimum három év bérügyviteli területen szerzett tapasztalat
- Office programok emelt felhasználói szintű gyakorlati ismerete, Excel függvények magabiztos használata
- Naprakész munkajogi, munkaügyi és GDPR ismeretek
Amit kínálunk:
- Belátást nyerhetsz a HR minden területébe
- Jó kedvű, segítőkész, összetartó csapat
- Változatos, dinamikus, kihívásokkal teli, komplex feladatok
- Hibrid munkavégzés (lehetőség otthoni munkavégzésre)
- Szakmai képzések, egyéni fejlesztések, workshopok és csapatépítők
- Komplex juttatási csomag (alapbér, teljesítmény alapú ösztönző, cafeteria)
- Egészségprogramunkat: irodai masszázs, ingyenes/kedvezményes fogászati kezelések, közös sport programok, All You Can Move kártya, gyümölcsnapok, stb
- Magyarország piacvezető HR szolgáltató cége által nyújtott stabilitás, infrastruktúra és szakmai know-how
- Hosszú távú munkalehetőség
