
Feladatok:
- Kiemelt ügyfelek bérszámfejtési feladatainak teljeskörű ellátása
- Bevallási és adatszolgáltatási feladatok ellátása
- A bérszámfejtő kollégák szakmai támogatása
- 08-as bevallások és önellenőrzések elvégzése, határidőre történő beküldése, kapcsolódó dokumentálási és nyilvántartási feladatok ellátása
- NAV folyószámla egyezőség biztosítása
- Főkönyvi bérfeladás elkészítése, teljeskörű egyezőség biztosítása
- Havi zárási és más időszaki kontrollok elvégzése és annak dokumentálása
- Letiltások ellenőrzése, utalások kezelése, egyezőség biztosítása
- Részvétel az ügyfélreklamációs esetek kivizsgálásában, előremutató javaslattétel az előforduló hibák további megelőzése érdekében
- A feladatok ellátásához szükséges jogszabályok, rendelkezések folyamatos figyelése, elsajátítása és alkalmazása
Elvárások:
- Középfokú bérügyintéző és társadalombiztosítási végzettség vagy felsőfokú HR/gazdasági végzettség
- Minimum öt év bérügyviteli területen szerzett tapasztalat
- Office programok emelt felhasználói szintű gyakorlati ismerete, Excel függvények magabiztos használata
- Naprakész munkajogi, munkaügyi és GDPR ismeretek
- Nexon program ismerete
- Önálló, precíz, pontos munkavégzés
- Folyamatszemlélet
- Önállóság
Amit kínálunk:
- Magyarország első számú HR szolgáltató cége általi stabilitás, infrastruktúra és szakmai know-how
- Önálló felelősségteljes munkakör, valamint szakmai fejlődési lehetőség
- Hosszú távú, stabil munkalehetőség
- Fiatalos, dinamikus csapat, kellemes munkakörnyezet
- Komplex juttatási csomag (alapbér, teljesítmény alapú bónusz, cafeteria, mobiltelefon, laptop, belső képzési lehetőségek)
