payroll assistant/bérszámfejtő asszisztens

Mik lesznek a feladataid bérszámfejtő asszisztensként?

  • bérszámfejtési folyamatok segítése, előkészítése, szoros együttműködés bérszámfejtő munkatársainkkal
  • bérszámfejtéshez kapcsolódó adatok regisztrálása programban (Nexon)
  • releváns dokumentumok kezelése, lefűzése, rendben tartása
  • munkaviszony létesítésével, megszűnésével kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása, bejelentés a biztosítottakról
  • riportok készítése megadott paraméterek alapján
  • cafeteria nyilatkoztatás, cafetéria rendszer kezelése, paraméterezése
  • munkáltatói igazolások készítése 
  • kölcsönzött dolgozók kérdéseinek megválaszolása bérszámfejtéssel kapcsolatos szakmai kérdésekben
  • kapcsolattartás, kommunikáció az ügyfelekkel, munkavállalókkal, belső munkatársakkal és az illetékes hatóságokkal szóban és írásban magyarul és angolul 
  • rendszeres egyeztetés társterületekkel (elsősorban munkaügyi csoporttal)

Szeretnél belelátni a bérszámfejtés világába? Rendelkezel releváns tapasztalattal, azonban szeretnéd szakmai tudásod bővíteni egy nemzetközi vállalatnál, ahol az angol nyelvet is tudod használni és fejleszteni?

Amennyiben igen, jelentkezz bizalommal!

Téged keresünk, ha

  • legalább 2 év bérszámfejtő asszisztensi gyakorlattal rendelkezel
  • bérszámfejtési és társadalombiztosítási ügyintézői szakmai végzettséged van 
  • elhivatott, tenni akaró munkatárs vagy, aki szenvedélyesen törekszik a feladatok megoldására 
  • igényes, pontos és precíz vagy a munkádban
  • kommunikációs szintű angol nyelvismereted van
  • ügyfélorientált, emberközpontú mentalitás, jó kommunikációs készség jellemez, kiegyensúlyozott, kommunikatív, segítőkész személyiség vagy  
  • önállóan tudsz és szeretsz dolgozni
  • az időddel tudatosan, hatékonyan tudsz gazdálkodni, és a kihívásoknak megfelelően priorizálni, szükség esetén újratervezni 
  • proaktív, problémamegoldó személyiség, jó kapcsolatteremtő és csapatjátékos vagy
  • magabiztossággal rendelkezel és motiválnak a kihívások
  • magabiztosan használod a következő programokat: Excel, Word

Előny, ha:  

  • bérszámfejtői és társadalombiztosítási ügyintézői szakmai végzettséged van, de bérszámfejtőként még nem dolgoztál 
  • cafetéria ismeretekkel rendelkezel
  • pénzügyi, HR, vagy közgazdász főiskolai, egyetemi végzettséggel rendelkezel

Miért jelentkezz?

  • fontos számodra, hogy pozitív hatással légy a munka világára 
  • nemzetközi hátterű vállalatnál szeretnél tapasztalatot szerezni
  • home office-ban is dolgozhatsz hetente többször
  • cafetéria csomag is jár 
  • elhivatott szakmai csapat vár rád, lehetőséged van a szakmai fejlődésre
  • modern irodai környezetben dolgozhatsz

Munkavégzés helye

Budapest 

 

Cégnév: EasyHiring Services Kft.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
HASONLÓ ÁLLÁSOK