Elvárások:

Téged keresünk, ha:

  • Felsőfokú végzettséget szereztél TB és Bérügyintézésből (OKJ, főiskola, egyetem)
  • Rendelkezel már legalább 1 éves tapasztalattal a fent említett HR adminisztrációs és bérszámfejtési feladatokban
  • Professzionálisan kommunikálsz magyarul és angolul
  • Magabiztos MS Office (Excel, PowerPoint) felhasználói ismereteid vannak
  • Jó problémamegoldó vagy, szívesen és könnyen teremtesz kapcsolatot
  • Pontos, precíz vagy és nem okoz gondot esetenként a monotonabb jellegű munka
  • Ügyfél-orientált hozzáállásod van
  • Jól átlátod a folyamatokat, rendszereket, táblázatokat és szívesen is dolgozol velük


Amít kínálunk:

  • Alapbér és cafetéria
  • Hosszú távon is heti több napos home office-ban gondolkodunk
  • Rugalmas munkaidőnk biztosítja hogy családodra, hobbijaidra megfelelő mennyiségű és minőségű időd maradjon.
  • A kollégák folyamatosan tanulnak egymástól, összetartó csapatban dolgoznak
  • Biztos háttér, kiszámítható karrierút
  • Befogadó szakmai csapat sok színes személyiséggel
  • Folyamatos visszajelzés

Egyéb információ az állásról:

Egyik szolgáltatói partnerünk keresi új kollégáját a bérszámfejtő csapatába, ha te is látod magad ezen a területen és már rendelkezel egy kis tapasztalattal, betekintéssel, akkor jelentkezz és indítsd be a karriered Nálunk!

Cégnév: Randstad Hungary Kft.
Kapcsolattartó: <p>Payroll asszisztensként feladataid közé tartozna:</p><ul><li>&nbsp;HR Adminisztráció támogatása,
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
HASONLÓ ÁLLÁSOK
Payroll Specilaist Pest megye

Teljes körű bérszámfejtési és TB ügyintézési feladatok pontos, határidőre történő ellátása, koordinálása Bérszámfejtéshez kapcsolódó adatszolgáltatás, ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE