Napi feladataid lesznek:

-professzionális segítségnyújtás a cég belős munkavállalóinak német nyelven

-a külföldi HR folyamatok, úgy mint a beléptetés, újrafelvétel, KPI-ok elszámolása, nyugdíjba lépés, kiléptetés támogatása

-HR-rel kapcsolatos problémák kezelése, megoldása

-napi szintű kapcsolattartás a külföldi HR és Business csapatokkal

-aktív részvétel a folyamatos fejlesztési kezdeményezések kezdeményezésében, kidolgozásában


Elvárások:

Amire szükséged lesz:

-folyékony német és angol nyelvtudás

-ha szeretnél fejlődni és tanulni, az mindenféleképp előnyt jelent

-kapcsolattartói, HR-es vagy SSCs tapasztalataidat (amennyiben vannak) ugyanígy használni tudod majd

-a professzionális, ügyfélfókuszú munkavégzés és a kiváló kommunikációs készségek is elengedhetetlenek a sikeres munkavégzéshez


Egyéb információ az állásról:

Ismerd meg a HR világát egy multinacionális cég belsőg működésén keresztül!

Érdekel a HR? Beszélsz németül és az angol nyelvű kommunikáció sem okoz problémát számodra?

Kipróbálnád magad Német nyelvű HR adminisztrátor pozícióban, esetleg van már hasonló munkatapasztalatod?

Ha a válaszod igen, akkor ez lehet a megfelelő pozíció a számodra!


Nagy múltú, multinacionális partnerünkről bővebben tájékoztatunk az interjú során!

Cégnév: Randstad Hungary Kft.
Kapcsolattartó: <p>-versenyképes alapfizetés</p><p>-cégen belüli képzések, fejlődési lehetőség</p><p>-széleskörű bér
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
HASONLÓ ÁLLÁSOK