Napi feladataid lesznek:

-professzionális segítségnyújtás a cég belős munkavállalóinak német nyelven

-a külföldi HR folyamatok, úgy mint a beléptetés, újrafelvétel, KPI-ok elszámolása, nyugdíjba lépés, kiléptetés támogatása

-HR-rel kapcsolatos problémák kezelése, megoldása

-napi szintű kapcsolattartás a külföldi HR és Business csapatokkal

-aktív részvétel a folyamatos fejlesztési kezdeményezések kezdeményezésében, kidolgozásában


Amire szükséged lesz:

-folyékony német és angol nyelvtudás

-ha szeretnél fejlődni és tanulni, az mindenféleképp előnyt jelent

-kapcsolattartói, HR-es vagy SSCs tapasztalataidat (amennyiben vannak) ugyanígy használni tudod majd

-a professzionális, ügyfélfókuszú munkavégzés és a kiváló kommunikációs készségek is elengedhetetlenek a sikeres munkavégzéshez


-versenyképes alapfizetés

-cégen belüli képzések, fejlődési lehetőség

-széleskörű béren kívüli juttatások

-biztos, stabil multinacionális háttér

-modern, irodai környezet


Budapest
Online regisztrációs lap kitöltése és önéletrajz feltöltése aRandstad honlapján
Cégnév: Randstad Hungary Kft.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
HASONLÓ ÁLLÁSOK
Hr adminisztrátor Jász-Nagykun-Szolnok megye

- Új belépő munkatársak toborzása, interjúztatása - Belépési dokumentációk elkészítése - Posztra képzés segítése - Jelenléti rendszer, szabadságolások ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE