Nagy múltú, multinacionális partnerünkről bővebben tájékoztatunk az interjú során!

 

Német nyelvű HR adminisztrátor

Feladatok

Napi feladataid lesznek:

  • professzionális segítségnyújtás a cég belős munkavállalóinak német nyelven
  • a külföldi HR folyamatok, úgy mint a beléptetés, újrafelvétel, KPI-ok elszámolása, nyugdíjba lépés, kiléptetés támogatása
  • HR-rel kapcsolatos problémák kezelése, megoldása
  • napi szintű kapcsolattartás a külföldi HR és Business csapatokkal
  • aktív részvétel a folyamatos fejlesztési kezdeményezések kezdeményezésében, kidolgozásában

Követelmények

Amire szükséged lesz:

  • folyékony német és angol nyelvtudás
  • ha szeretnél fejlődni és tanulni, az mindenféleképp előnyt jelent
  • kapcsolattartói, HR-es vagy SSCs tapasztalataidat (amennyiben vannak) ugyanígy használni tudod majd
  • a professzionális, ügyfélfókuszú munkavégzés és a kiváló kommunikációs készségek is elengedhetetlenek a sikeres munkavégzéshez

Amit kínálunk

  • versenyképes alapfizetés
  • cégen belüli képzések, fejlődési lehetőség
  • széleskörű béren kívüli juttatások
  • biztos, stabil multinacionális háttér
  • modern, irodai környezet

Munkavégzés helye

Budapest

 

Cégnév: Randstad Hungary Kft.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
HASONLÓ ÁLLÁSOK