Feladatok

Ipari projektek lebonyolításában piacvezető társaságunk keresi agilis, proaktív, munkaügyi
asszisztens kollégáját.

Ezekben a feladatokban számítunk rád:
• A felvételi és kiléptetési folyamat, valamint különböző változások adminisztrációja, a
szükséges dokumentáció (munkaszerződések és munkaszerződés-módosítások, közös
megegyezések, felmondások) elkészítése
• Munkavállalók támogatása munkaügyi kérdésekben
• HR folyamatok folyamatos adminisztratív támogatása
• Részvétel a HR információs rendszer kialakításában a fejlesztővel együttműködve
• Különböző HR kimutatások és jelentések elkészítése
• Munkaügyi folyamatok optimalizálásra történő javaslattétel
• A belső szervezetrendszer és szabályozás ismerete és szakszerű alkalmazása, a jogszabályi
változások folyamatos figyelemmel követése
• Személyügyi anyagok, egyéb HR nyilvántartások naprakész vezetése és folyamatos
karbantartása
• Részvétel a munkavállalói ösztönzési és jóléti rendszer kialakításában
• Üzemorvosi vizsgálatok (előzetes, időszakos, soron kívüli) szervezése
• HR és szervezetfejlesztési projektekben történő részvétel
• Kapcsolattartás a munkaerő kölcsönző / közvetítő cégekkel, a részükre történő
adatszolgáltatás biztosítása, a szükséges adminisztratív tevékenységekben (teljesítési
igazolások, garanciális pótlások) való közreműködés
• Aktív részvétel a munkáltatói márkaépítésben

Elvárások

Mitől leszel Te az ideális jelölt?
• Minimum középfokú végzettséggel, érettségi bizonyítvánnyal rendelkezel
• Legalább 2-3 éves tapasztalat áll mögötted hasonló munkakörben
• Felhasználói szintű számítógépes ismereteid vannak (Excel, Word, Outlook)
• Legalább társalgási szintű angol nyelvtudással bírsz
• Proaktív, precíz, alapos és gyors munkavégzés jellemez
• Kiváló a kommunikációs készséged szóban és írásban egyaránt
• Ügyfélorientált, szolgáltatási szemléletű és problémamegoldó attitűdű embernek tartod
magad
• Jól bírod a pörgést és képes vagy egyszerre több dologra is figyelni

• Tudsz és szeretsz is csapatban dolgozni, de az önálló munka sem riaszt meg

Amit kínálunk

Miért csatlakozz hozzánk?
• Fiatalos, jó hangulatú, összetartó csapat vagyunk
• Versenyképes fizetést kínálunk
• Fejlődési igényeidet szem előtt tartjuk és támogatjuk
• Hibrid rendszerben dolgozunk (azaz 4 irodai napból és 1 nap otthoni munkavégzésből áll egy
hetünk)
• Céges laptopot, mobiltelefont adunk a munkavégzéshez

Munkahelyi extrák

  • Céges rendezvények
  • Parkoló
  • Ingyen gyümölcs, nasi
  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

Tapasztalat és innováció
Ipari szerelésben több évtizedes tapasztalattal rendelkező szakemberek hozták létre  a HST Management Zrt-t., mely ipari szolgáltatóként innovatív megoldásokat nyújt a kivitelezésekben. Különböző területeken igyekszünk partnereinknek segíteni céljuk megvalósításában, mint a tervezés, kulcsrakész géptelepítés, mechanikai szerelés, ipari villanyszerelés, ipari csőszerelés, légtechnika építés, karbantartás, nehézgép szállítmányozás, daruzási tevékenységek.
Társaságunk tapasztalt szakemberei, széleskörű szolgáltatásai és kitartó elkötelezettsége garantálja a szektorban elvárt minőséget, rugalmasságot.
Szerződéseink fedezeteként 5 millió eurós biztosítással rendelkezünk, amely garanciát jelent ügyfeleink számára a megbízhatóságunk terén.

Komplex szolgáltatások Európa teljes területén
 géptelepítési, ipari villanyszerelési, technológiai csőszerelési, légtechnika építési és mechanikai szerelési szolgáltatásai támogatást nyújtanak új beruházások esetén, az alapoktól kezdve egészen a gyártósorok üzembehelyezéséig.
Vállalatunk elsősorban gyáraknak és gépgyártóknak és az általuk kiszolgált fontos szerepet betöltő vállalkozásoknak kínál teljes körű komplex szolgáltatásokat. Európa számos területén folyamatosan jelen vagyunk és folyamatosan dolgozunk azon, hogy ügyfeleink igényeinek maradéktalanul megfeleljünk. 

Jelentkezés módja

Erre az állásra önéletrajz csatolásával jelentkezhet!

JELENTKEZEM