Napi feladataid lesznek:

  • professzionális segítségnyújtás a cég belős munkavállalóinak német nyelven
  • a külföldi HR folyamatok, úgy mint a beléptetés, újrafelvétel, KPI-ok elszámolása, nyugdíjba lépés, kiléptetés támogatása
  • HR-rel kapcsolatos problémák kezelése, megoldása
  • napi szintű kapcsolattartás a külföldi HR és Business csapatokkal
  • aktív részvétel a folyamatos fejlesztési kezdeményezések kezdeményezésében, kidolgozásában


Elvárások:

Amire szükséged lesz:

  • folyékony német/holland/svéd és angol nyelvtudás
  • ha szeretnél fejlődni és tanulni, az mindenféleképp előnyt jelent
  • kapcsolattartói, HR-es vagy SSCs tapasztalataidat (amennyiben vannak) ugyanígy használni tudod majd
  • a professzionális, ügyfélfókuszú munkavégzés és a kiváló kommunikációs készségek is elengedhetetlenek a sikeres munkavégzéshez


Egyéb információ az állásról:

Ismerd meg a HR világát egy multinacionális cég belsőg működésén keresztül!

Érdekel a HR? Beszélsz németül/hollandul/svédül és az angol nyelvű kommunikáció sem okoz problémát számodra?

Kipróbálnád magad HR adminisztrátor pozícióban, esetleg van már hasonló munkatapasztalatod?

Ha a válaszod igen, akkor ez lehet a megfelelő pozíció a számodra!


Nagy múltú, multinacionális partnerünkről bővebben tájékoztatunk az interjú során!

Cégnév: Randstad Hungary Kft.
Kapcsolattartó: <p>Napi feladataid lesznek:</p><ul><li>professzionális segítségnyújtás a cég belős munkavállalóinak
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
HASONLÓ ÁLLÁSOK