Napi feladataid lesznek:
- professzionális segítségnyújtás a cég belős munkavállalóinak német nyelven
- a külföldi HR folyamatok, úgy mint a beléptetés, újrafelvétel, KPI-ok elszámolása, nyugdíjba lépés, kiléptetés támogatása
- HR-rel kapcsolatos problémák kezelése, megoldása
- napi szintű kapcsolattartás a külföldi HR és Business csapatokkal
- aktív részvétel a folyamatos fejlesztési kezdeményezések kezdeményezésében, kidolgozásában
Elvárások:
Amire szükséged lesz:
- folyékony német/holland/svéd és angol nyelvtudás
- ha szeretnél fejlődni és tanulni, az mindenféleképp előnyt jelent
- kapcsolattartói, HR-es vagy SSCs tapasztalataidat (amennyiben vannak) ugyanígy használni tudod majd
- a professzionális, ügyfélfókuszú munkavégzés és a kiváló kommunikációs készségek is elengedhetetlenek a sikeres munkavégzéshez
Egyéb információ az állásról:
Ismerd meg a HR világát egy multinacionális cég belsőg működésén keresztül!
Érdekel a HR? Beszélsz németül/hollandul/svédül és az angol nyelvű kommunikáció sem okoz problémát számodra?
Kipróbálnád magad HR adminisztrátor pozícióban, esetleg van már hasonló munkatapasztalatod?
Ha a válaszod igen, akkor ez lehet a megfelelő pozíció a számodra!
Nagy múltú, multinacionális partnerünkről bővebben tájékoztatunk az interjú során!