Dinamikusan növekvő partner vállalatunk megbízható, szervezett és proaktív kollégát keres, aki felelős lesz a céges buszok szervezéséért, a munkaruha-beszerzésért, a céges mobil- és autóflotta kezeléséért, valamint az étkeztetési szolgáltatások koordinálásáért.
Feladatok:
A munkavállalók szállításának szervezése céges buszokkal, menetrendek egyeztetése és optimalizálása
Munkaruha igények felmérése, beszerzések lebonyolítása, készletek kezelése
Céges mobiltelefon- és autóflotta kezelése, nyilvántartások vezetése, karbantartási feladatok koordinálása
Étkeztetés megszervezése, kapcsolatot tartása az étkeztetési szolgáltatókkal
Folyamatos kapcsolattartás a beszállítókkal és szolgáltatókkal
Adminisztratív feladatok ellátása a HR osztály támogatására
Elvárások:
Minimum középfokú végzettség
Fent felsorolt valamennyi területen szerzett előzetes tapasztalat
HR vagy adminisztratív területen szerzett tapasztalat előny
Kiváló szervezési és kommunikációs készségek
Proaktív és önálló munkavégzés
Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (MS Office)
Előny:
B kategóriás jogosítvány előny
Amit kínálnak:
Stabil, hosszútávú munkalehetőség egy fejlődő cégnél
Versenyképes fizetés és juttatási csomag
Támogató, együttműködő csapat
Változatos és kihívást jelentő feladatok
Debrecen
A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.