Internal HR Specialist

 

Dinamikusan növekvő partner vállalatunk megbízható, szervezett és proaktív kollégát keres, aki felelős lesz a céges buszok szervezéséért, a munkaruha-beszerzésért, a céges mobil- és autóflotta kezeléséért, valamint az étkeztetési szolgáltatások koordinálásáért.

Feladatok:

  • A munkavállalók szállításának szervezése céges buszokkal, menetrendek egyeztetése és optimalizálása

  • Munkaruha igények felmérése, beszerzések lebonyolítása, készletek kezelése

  • Céges mobiltelefon- és autóflotta kezelése, nyilvántartások vezetése, karbantartási feladatok koordinálása

  • Étkeztetés megszervezése, kapcsolatot tartása az étkeztetési szolgáltatókkal

  • Folyamatos kapcsolattartás a beszállítókkal és szolgáltatókkal

  • Adminisztratív feladatok ellátása a HR osztály támogatására

​Elvárások:

  • Minimum középfokú végzettség

  • Fent felsorolt valamennyi területen szerzett előzetes tapasztalat

  • HR vagy adminisztratív területen szerzett tapasztalat előny

  • Kiváló szervezési és kommunikációs készségek

  • Proaktív és önálló munkavégzés

  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (MS Office)

Előny: ​

  • B kategóriás jogosítvány előny

​Amit kínálnak:

  • Stabil, hosszútávú munkalehetőség egy fejlődő cégnél

  • Versenyképes fizetés és juttatási csomag

  • Támogató, együttműködő csapat

  • Változatos és kihívást jelentő feladatok

 

Munkavégzés helye

Debrecen

 

JELENTKEZEM