Gyártó partnerünk részére keresünk HR személyzeti vezető kollégát a következő feladatok ellátására:
HR személyzeti vezető
Főbb feladatok, munkák:
A munkaügyi és bérszámfejtési terület koordinálása
Bérszámfejtés előkészítésének koordinálása
Munkaerő biztosítása, és ehhez tartozó adminisztrációs ügyek felügyelete
Adatszolgáltatás
Napi munkaügyet érintő kérdések megválaszolása a munkavállalók részére
Éves bérköltség-tervezés
Vezetőség támogatása jogi kérdésekben, tájékoztatás a jogi változásokról (munkaügy, TB, bérekhez kapcsolódó adóügy)
Céges szabályzatok aktualizálása
Az álláshoz tartozó elvárások:
Szakirányú felsőfokú végzettség (HR szakirány)
Tárgyalási szintű angol nyelvtudás -aktív nyelvtudás, mivel a tudni kell megfelelő szinten kommunikálni pl. a tulajdonosokkal, külföldi társkapcsolatokkal
Minimum 3-4 év termelő vállalatnál, HR területen szerzett tapasztalat
Minimum releváns HR Business Partner/csoportvezetői tapasztalat
MS Office releváns ismeret és tapasztalat
Amit kínálunk:
Versenyképes juttatási csomag
Hosszútávú munkalehetőség egy dinamikusan fejlődő nemzetközi cégnél